Meh. Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En PS3-kafé hadde ikke vært dumt. Jeg stemmer for! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da mekker jeg den i kveld. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sukk, har fått "blinking red light of death" Noen andre som har opplevd det? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sukk, har fått "blinking red light of death" Noen andre som har opplevd det? Det er det som skal skje med Xbox... ikke Playstation!!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Aldri hørt om dette før. Bare på X360. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vell, det har skjedd med meg Ser ut som det har skjedd med andre også.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vell, det har skjedd med meg Ser ut som det har skjedd med andre også.. Hvilke versjon (GB HDD) har du? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 60 GB, med fire usb'er. Kjøpte den sommeren for to år siden. Har prøvd å ta ut harddisken, men skjer det samme da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 60 GB, med fire usb'er. Kjøpte den sommeren for to år siden. Har prøvd å ta ut harddisken, men skjer det samme da. Vet du om det er mulig at dette kan skje med 40 GB også? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) 60 GB, med fire usb'er. Kjøpte den sommeren for to år siden. Har prøvd å ta ut harddisken, men skjer det samme da. Vet du om det er mulig at dette kan skje med 40 GB også? Har ikke peiling, men etter å ha lest på forskjellige forum virker det som det er 60gb modellen som sliter mest. Men noen som vet om jeg har krav på noe? Holder på å lete etter kvittering. Håper jeg slipper å kjøpe en helt ny. Og i tillegg så står Fifa10 i konsollen.. Endret 9. desember 2009 av tommmy Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og i tillegg så står Fifa10 i konsollen.. Har du prøvd å trykke på ejectknappen når den er slått av? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Såklart. Starter i to sekund før det begynner å blinke rødt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja vel...? så den vil ikke sende ut spillet selv om du trykker på ejectknappen? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Konsollen skrur seg av å det røde lyset blinker 2 sekunder etter jeg slår den på, så den rekker ikke å ejecte noen ting. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=40339692 Fant en side som forklarer hvordan man overfører savefiles fra PC - til PS3 og omvendt osv. Har ikke prøvd den ut ennå, men skal gjøres snart! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en Sony trådløst headset. Lurer på om noen av dere har en slik og kunne eventuelt fortelle litt om hvordan den er i bruk? Er kvaliteten solid? Bra lyd, osv? Takk. Endret 31. mai 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 OMFG, jeg hater folk med sånne shitty Bluetooth-headset når jeg spiller MW2. Spammer jo mic'en med ulyder -__- Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen som veit hvordan man kan blokke ut bare headsetlyd i bf? Sykt iriterende med folk som babler dritt i bakrunnen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå