Kris Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Men det minste du kan legge inn på PSN-kontoen er 40kr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Men det minste du kan legge inn på PSN-kontoen er 40kr. So how do you do it? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 "Add money to wallet" eller noe. Så er det minste du kan velge 40kr. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Ikke verst av Netshop Endret 13. oktober 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Koster like mye som jeg betalte for min 32 GB iPod for 2,5 år siden... Det sier vel sitt! Lenke til kommentar
different Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvis jeg kjøper meg en PS3 i USA (jeg bor her), vil det være mulig for meg å spille i lag med venner fra Norge? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvis jeg kjøper meg en PS3 i USA (jeg bor her), vil det være mulig for meg å spille i lag med venner fra Norge? US har nok egne servere, siden når man lager acc første gang mener jeg å huske man kan velge mellom EU/US. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvis jeg kjøper meg en PS3 i USA (jeg bor her), vil det være mulig for meg å spille i lag med venner fra Norge? US har nok egne servere, siden når man lager acc første gang mener jeg å huske man kan velge mellom EU/US. I så fall kan man jo bare lage to PSN-acc'er, en EU og en US Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvis jeg kjøper meg en PS3 i USA (jeg bor her), vil det være mulig for meg å spille i lag med venner fra Norge? Ja, dette trenger du ikke å tenke på. Peis på! Lenke til kommentar
different Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvis jeg kjøper meg en PS3 i USA (jeg bor her), vil det være mulig for meg å spille i lag med venner fra Norge? Ja, dette trenger du ikke å tenke på. Peis på! Kjøpte meg en PS3 og Uncharted 3 for en uke siden og har allerede hatt mye moro med online spilling i lag med venner fra Norge. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis jeg kjøper meg en PS3 i USA (jeg bor her), vil det være mulig for meg å spille i lag med venner fra Norge? Ja, dette trenger du ikke å tenke på. Peis på! Kjøpte meg en PS3 og Uncharted 3 for en uke siden og har allerede hatt mye moro med online spilling i lag med venner fra Norge. Gratulerer med ny konsoll! Du mener vel Uncharted 2? Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er det mye forskjell på den gamle ps3 og den nye slim? Er det mer en størrelsen som er forskjellig? Nye spesifikasjoner, oppdateringer eller andre nyttige ting? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er det mye forskjell på den gamle ps3 og den nye slim? Er det mer en størrelsen som er forskjellig? Nye spesifikasjoner, oppdateringer eller andre nyttige ting? Jeg tror ikke det er så mange andre forskjeller enn at Slim ikke kan kjøre andre operativsystemer (F.eks. Linux) Endret 20. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
lamav8 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har trådløst nett på PS3. Det er ca 50% signal styrke, men oppdateringene som jeg må laste ned for å spille online går veldig(sykt) sakte. Har funket bra før, men har fått veldig dårlig tilkobling i det siste. har vært stabil før,men blir nå logget av og på hele tiden :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Forslag: PS3-kafé? Hvorfor har vi ikke det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Forslag: PS3-kafé? Hvorfor har vi ikke det? Lag en da... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har jo en konsoll-kafe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har jo en konsoll-kafe? Jepp, men den blir ikke så mye brukt. Blir vel også litt surr med diskusjoner på tvers om div. ting angående sine konsoller. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Og siden den ikke blir brukt kommer nok ikke en PS3-kafe til å bli brukt heller? Tror jeg da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Og siden den ikke blir brukt kommer nok ikke en PS3-kafe til å bli brukt heller? Tror jeg da. Ikke? Da blir det jo PS3 for alle penga, og er da en del PS3-folk her inne som er aktive. Jaja, får se om jeg mekker en etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå