ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå som jeg nettopp kjøpte PS3, er det noen oppdateringer jeg burde/skal laste ned? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tror du automatisk vil få et spørsmål om du vil oppdatere maskinen når du skrur den på, ellers er det bare å gå inn på system oppdatering. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg PS3, og er det noen måte jeg kan koble den til et trådløst nettverk? Finnes det et eller annet som gjør at jeg kan koble meg til? For switchen står langt unna der PS3en står, og jeg kan ikke strekke kabel fra a til b :/ Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg PS3, og er det noen måte jeg kan koble den til et trådløst nettverk?Finnes det et eller annet som gjør at jeg kan koble meg til? For switchen står langt unna der PS3en står, og jeg kan ikke strekke kabel fra a til b :/ De som selges nå har alle innebygget trådløst nettverk. Gå inn på oppsett på PS3'en og kikk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvorfor leser dere ikke manualen ? Går jo mye fortere enn å spørre det her, og jeg fant det uten å spørre og manualen. Gå på innstillinger så skjønner dere det Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kanskje de skulle hive inn ei lenke til denne sida, slik at folk slepp å spørre kor dei må gå hen for å finne ut kva spel som er bakoverkompatible eller ikkje? Sleit litt med det sjølv i dag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvorfor leser dere ikke manualen ? Går jo mye fortere enn å spørre det her, og jeg fant det uten å spørre og manualen. Gå på innstillinger så skjønner dere det Hvem av dem følgte jo med 4 eller 5 små "bøker". Men får ikke spilt på PS3 Før i slutten av november/starten av desember. PS3 var egentlig julegave men jeg måtte betale halvparten selv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Man leser kun det man lurer på da.... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Link over hvilke spill som vil støtte DS3 kontrolleren med rumble. http://www.gaming-age.com/news/2007/9/19-38 Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hmm det var ikke mange spell... Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har akkurat fyrt opp PS3 for første gang nå i kveld, og lurer på noe litt funky. I sekvenser der ting fader til svart, henger det igjen "ghost-images" av lyse partier. Er det PS-en eller tv-en som er to blame? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Trenger litt hjelp til å lage US PSN konto. Noen som kan forklare? Noen som kan fotelle om hva man skal gjøre når man kommer til den delen med adresse når man lager en US psn konto? Endret 1. desember 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Trenger litt hjelp til å lage US PSN konto. Noen som kan forklare? Noen som kan fotelle om hva man skal gjøre når man kommer til den delen med adresse når man lager en US psn konto? Der skriver du inn en random US adresse som f.eks. en av disse: http://www.us.playstation.com/Corporate/About/Locations (CA står for California, nummeret som kommer etter CA er Postal Code) Hvis du vil kjøpe noe på US Playstation Store, så må du ha et VISA kort, da kan du skrive inn adressen som er registrert med kortet. (dette gjøres i tilfelle etter at du har lagd US Accounten din). Lykke til! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Takk for svar. Kan us psn og eu psn ha samme navn eller må de ha forskjellige? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Benytter egentlig Sony 65nm-produserte Cell-CPU på 40GB-utgaven? Har lest (Engadget, Fudzilla) at 40GB fortsatt bruker 90nm-CPU. Kan noen bekrefte dette? Så leser jeg denne artikkelen og der står det at Sonys visepresident Kaz Hirai bekrefter at 40GB er utstyrt med 65nm Cell-CPU. Blir litt frustrert av dette. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det bare meg eller ligner spillerene på Fifa 08 mer på PS2 enn på PS3? Syns ingen på PS3 ligner. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det bare meg eller ligner spillerene på Fifa 08 mer på PS2 enn på PS3? Syns ingen på PS3 ligner. Det er bare de aller mest kjente som ligner noe særlig på PS2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg syns at PS2 på Fifa der har bedre ansikt og dem ligner mer på hverandre, men på PS3 på Fifa der så er det grønnere gress og bedre bildekvalitet utenom ansiket. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er Blu-Ray-spilleren i PS3 regionsfri? Vil den kunne spille regionsfrie BD-filmer? Merk: Filmer. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er Blu-Ray-spilleren i PS3 regionsfri? Vil den kunne spille regionsfrie BD-filmer? Merk: Filmer. Den er ikke regionsfri. Den spiller regionsfrie BD-filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå