[email protected] Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvor lang batteritid det er på håndkontrollen? Syns batteriet begynner å gå fryktelig fort ut, må lade hver\annenhver dag.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen som vet hvor lang batteritid det er på håndkontrollen? Syns batteriet begynner å gå fryktelig fort ut, må lade hver\annenhver dag.. Det går jo alltids an å kjøpe nytt batteri Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen som vet hvor lang batteritid det er på håndkontrollen? Syns batteriet begynner å gå fryktelig fort ut, må lade hver\annenhver dag.. Det går jo alltids an å kjøpe nytt batteri Godt mulig, men ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Går det forresten ikke ann å kjøpe sixaxis kontrollen lenger? finner den verken på cdon eller elkjøp. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hva skal du med den? Her, uansett. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Haha, var jo dyrere enn dualshocken.. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vil jo tror at det er slik som med alle batterier, de blir dårligere og dårligere. Har hatt mine kontrollere i 1,5 år snart og er kjempe fornøyd med levetiden. vel og merke spiller jeg ikke så mye da.. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet hvilke versjoner av PS3 som kan bruke PS2 spill og programmer. Spesielt singstar og buzz. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Der er de med 60GB HDD som har kortleser Endret 8. september 2009 av Deppss Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva koster en ps3 idag? Har lett litt rundt på nettet. Men de fleste sidene opererer bare med prisen for den nye ps3 slim. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Eg må inn på accounten min for og sette opp nytt credit kort. Men eg har glemt ut passordet for og komme inn der. Noen måte eg kan få det tilbake? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvor finner man det? Leita etter det men fant det ikkje. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er på playstation.com feks. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg fikk istad mail-kvittering på kjøp gjort med min PSN-konto. Min playstation har ikke vært i bruk, så dette får meg til å undre litt. Jeg vet at jeg en gang for lenge siden har vært logget på PSN hos en annen person, men trodde jeg både hadde slettet min bruker og logget inn et annet sted i ettertid. Hva har skjedd? Forblir man logget inn for evig uten å måtte taste passord for kjøp? Takker for svar Endret 8. oktober 2009 av genser Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei Vis eg har 74 kroner inne på ps stor, men eg vil kjøpa noe til 75 kroner. kan eg bare trykke kjøp og så trekker dei meg 1 krone. Eller må eg legge in mer penger? Takker for svar Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei Vis eg har 74 kroner inne på ps stor, men eg vil kjøpa noe til 75 kroner. kan eg bare trykke kjøp og så trekker dei meg 1 krone. Eller må eg legge in mer penger? Takker for svar Minimum 40 kroner (arrester meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva mener du med minimum 40 kr? Det er ting til over 40 der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå