Kris Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvis det har kommet en ny pleier det å komme opp en melding om at du må oppdatere. For å gjøre det manuelt, finn dette ikonet: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 den var allerede oppdatert Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er LBP også oppdatert? Og funker andre spill online? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er LBP også oppdatert? Og funker andre spill online? er jo LBP som han skal oppdatere,men så logger den av etter 5% :S PS-Home funker hvertfall 100% Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gå under "Spille datatjeneste", (IKKE "Lagret datatjeneste") og slett den som heter LittleBigPlanet" . Prøv å last ned på nytt. Hvis du sletter det som ligger på "Lagret datatjeneste" mister du savegamene dine. Så vær sikker på at du velger "Spille datatjeneste". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 MÅ ha denne i mine innlegg igjen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da kan du legge den i "Favoritter" eller endre mine innlegg til å vise innlegg fra siste 24 måneder. Da slipper vi å få tråden fylt opp av innlegg der det bare står "mine innlegg". Lenke til kommentar
roht Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er LBP også oppdatert? Og funker andre spill online? er jo LBP som han skal oppdatere,men så logger den av etter 5% :S PS-Home funker hvertfall 100% Hadde liknande problem, men fann ut at eg skulle skru av "søk etter mediesenter" eller noko sånt under innstillinger. Etter det har det fungert smertefritt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er LBP også oppdatert? Og funker andre spill online? er jo LBP som han skal oppdatere,men så logger den av etter 5% :S PS-Home funker hvertfall 100% Hadde liknande problem, men fann ut at eg skulle skru av "søk etter mediesenter" eller noko sånt under innstillinger. Etter det har det fungert smertefritt! hvor er det det ligger henn? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet hvorfor tullingene i Sony ikke gdtar å endre nicket på PSN? Burde i alle fall være en sak for å søke om navnebytte. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet hvorfor tullingene i Sony ikke gdtar å endre nicket på PSN? Burde i alle fall være en sak for å søke om navnebytte. Ja, det er kjipt at det ikke er mulig, jeg lagde selv ny acc for å skifte PSN-navn, noe som er veldig synd om man allerede har mange trofeer eller lignende. Heldigvis hadde jeg ikke det da Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du kan ikke bytte hotmail/live adressen din heller. Når det er såpass mange brukere er det vel en grei grunn. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er mulig å bytte Gamertag på X360, så syns Sony også burde tillate navnebytte. Navn med mellomrom burde også vært lov. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mange har vel gjort tabben ved å ha for mange bokstaver, legge til noen tall du egentlig hater etc, Kjekt å få slikt rettet opp. Lenke til kommentar
Holulu Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg kan bruke hvilket som helst bluetooth headset, som f.eks et bluetooth set som jeg har til mobilen min på PS3? Eller må jeg ha det offisielle? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tror du må ha et til PS3. Jeg prøve mitt logitech (som er laget for PS3) headset på mobilen og det gikk inte.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Et vanlig mobil-headsett som bruker bluetooth funker fint på PS3. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Et vanlig mobil-headsett som bruker bluetooth funker fint på PS3. Jeg bekrefter at det gjør det Har både testa et Sony Ericsson headset beregna for mobiler, og et sony headset som fulgte med Sony NWZ-A828KB Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Men logitech PS3 headset funker ikke på mobiler..? Prøvde uten hell. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Under "lyd" synes jeg det er viktig å få med at den støtter både Dolby TrueHD og DTS HD Master Audio. Sistnevnte var noe den fikk støtte for i etterkant av lanseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå