Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Ser at dagens PS3 versjon kommer uten støtte for ps2 spill, mangler kortleser og støtte for super audio cd. I tillegg har den bare 2usb porter. Jeg vet at jeg ikke trenger støtte for PS2 spill eller sacd. Men hva er fordel med kortleser støtte, hva kan den brukes til? Og hva kan man koble til på usb portene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

guuud jeg sikler etter en ps3!! Kjøpte meg tv i går, så får vel straks kjøpe en ps3 og:)

Men.. Dagens 80GB har som sagt "bare" 2 usb-porter forann, hvor man kan koble inn både det ene og andre, som såklart er bra=) Men merker noen av dere at det blir for lite usb-porter? Synes ps3 ser litt bedre ut med 4stk og minnekortleser, vet ikke hvorfor:p

Så lurer jeg på:

Leste helt i begynnelsen av denne tråden, at ps3 klarte å spille av brente DVD.. Klarer dagens 80GB det også? :)

Håper på svar, på forhånd takk!

Endret av fearat
Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt lite med bare 2 USB-porter, men det er egentlig nok. De gangene jeg bruker alle fire kan jeg alltid ta ut to uten at det gjør noe, men det er likevel ganske deilig å slippe å gå bort til tven bare for å sette inn en ny usbting.

Lenke til kommentar

Kan man spille spill mens man laster ned demoer? Jeg har kommet så langt at jeg ser nedlastingen under Nedlastingsadministrator :)

Edit: Jeg bruker min kamerats konto, ikke fått noe mail av Playstation@network ennå.

Endret av everlong
Lenke til kommentar

Ja, det er ikkje noko problem å styre med andre ting medan du laster ned. Når det gjeld å få svar på registreringa burde ikkje dette ta mange sekunda/minutta uansett om du bruker PS3 eller PC. Det kan vere at e-posten er stoppa av søppel-filteret ditt, om du ikkje alt har sjekka det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...