sdf123 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser at dagens PS3 versjon kommer uten støtte for ps2 spill, mangler kortleser og støtte for super audio cd. I tillegg har den bare 2usb porter. Jeg vet at jeg ikke trenger støtte for PS2 spill eller sacd. Men hva er fordel med kortleser støtte, hva kan den brukes til? Og hva kan man koble til på usb portene? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Minnekortleseren kan du bruke til å overføre bilder/musikk osv. til Playstationen. USB-portene kan brukes til mye, f.eks lade kontrollere, ekstern HDD, tastatur og mus. MYE forskjellig Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok, da har jeg ikke bruk for minnekortleser heller:) Kan man koble til en usb-hub for å få flere kontakter? Og er dagens ps3 versjon "stillere" enn tidligere utgaver? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kan koble i en USB-hub, ja Den er nok ikke mye stillere, jeg hører iallefall ikke forskjell på min 60gb (første versonen PS3) og min venns 40gb (noen mnd. gammel). Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok. Er usb portene i front eller bak? Lenke til kommentar
fearat Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) guuud jeg sikler etter en ps3!! Kjøpte meg tv i går, så får vel straks kjøpe en ps3 og:) Men.. Dagens 80GB har som sagt "bare" 2 usb-porter forann, hvor man kan koble inn både det ene og andre, som såklart er bra=) Men merker noen av dere at det blir for lite usb-porter? Synes ps3 ser litt bedre ut med 4stk og minnekortleser, vet ikke hvorfor:p Så lurer jeg på: Leste helt i begynnelsen av denne tråden, at ps3 klarte å spille av brente DVD.. Klarer dagens 80GB det også? Håper på svar, på forhånd takk! Endret 2. februar 2009 av fearat Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg syns det er litt lite med bare 2 USB-porter, men det er egentlig nok. De gangene jeg bruker alle fire kan jeg alltid ta ut to uten at det gjør noe, men det er likevel ganske deilig å slippe å gå bort til tven bare for å sette inn en ny usbting. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det sone inndeling på spill på samme måte som dvd? Med andre ord, kan man kjøpe spill hvor som helst i verden for å spille på sin norske ps3? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er ikke soneinndeling på PS3-spill, så du kan kjøpe fra Amerika/Asia hvis du vil det Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Funker ratt på GTA IV? sånn vanlig usb som man tilkobler til pcn edit: Jeg vurderer Frag FX.. Det er ikke så gøy å spille FC2 med en håndkontroller. Endret 3. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger man ikke drivere elno? Har en drit gammel forcemaster, thrustforce eller hva f den heter. Hadde vært kult ^^ Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg leste ett eller annet sted her sånn om en som spør om det går an å spille brente spill... for eksempel brente ps2 spill. Er det mulig? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pleier det å ta lang tid å få svar fra playstation@network etter man har meldt seg inn? Jeg meldte meg inn tidligere i dag, men ikke fått noen mail enda. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Melet du deg inn via PC eller via PS3? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Meldte meg inn via pc. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ok, da kan jeg ikke hjelpe deg. Gjorde det med PS3'en direkte, og det tok vel 1 minutt eller noe slikt. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Kan man spille spill mens man laster ned demoer? Jeg har kommet så langt at jeg ser nedlastingen under Nedlastingsadministrator Edit: Jeg bruker min kamerats konto, ikke fått noe mail av Playstation@network ennå. Endret 3. februar 2009 av everlong Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, det er ikkje noko problem å styre med andre ting medan du laster ned. Når det gjeld å få svar på registreringa burde ikkje dette ta mange sekunda/minutta uansett om du bruker PS3 eller PC. Det kan vere at e-posten er stoppa av søppel-filteret ditt, om du ikkje alt har sjekka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå