Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan velge en av de metodene ja; ps1 spill skal funke uten problemer. Jeg spilte spyro the dragon en dag før jul :)

Funker PS1-spill på alle utgavene av PS3, eller er det 60 GB dere snakker om?

Går det an og ta bilde (print screen) in game?

Det funker i hvertfall i Battlefield: Bad Company og Little Big Planet ;)

Lenke til kommentar
Ser på youtube folk som filmer når de spiller Guitar Hero, Rock Band og andre spill, at de filmer ingame. Hvordan kan jeg gjøre det?

Jeg er ikke sikker, men det kan godt være det finnes et program man kan laste ned til PS3-en, som gjør det mulig å filme ingame :hmm:

Lenke til kommentar

Nei det kan man ikke.

Jeg har hatt en PS3 i 3 uker nå som bare ligger der og samler opp støv. Med FC2 og GTAIV ved siden av. Faen :( Jeg må få tak i TV snart :( (som er den 30 januar.. :( )

Ser på youtube folk som filmer når de spiller Guitar Hero, Rock Band og andre spill, at de filmer ingame. Hvordan kan jeg gjøre det?

Jeg er ikke sikker, men det kan godt være det finnes et program man kan laste ned til PS3-en, som gjør det mulig å filme ingame :hmm:

Og det er ved en video recorder. De filmer med en dekoder som er kobla til skjermen og TV'en

Lenke til kommentar

vet ikke om det er lov å spørre om sånt her men.. Prøver meg ;):p

Hvis jeg laster ned eller ripper en bluray film inn på den eksterneharddisken min... Får jeg se filmen i bluray\HD-kvalitet hvis jeg legger den over til PS3'en og så ser på den på den HD-klar TV?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...