Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv å ta en våt klut og la det renne over knappene, funket for meg. Ellers så kan du prøve å åpne den. Er ikke no hard jobb, men veldig vanskelig å få klemt delene på plass igjen.

Våt klut gjorde susen! Takk for tipset.

Hihi, merkelig at det funker. Trodde først at det skulle ødelegge mer, men plutselig ble det ikke no hardt å trykke etter noen timer hos meg :)

Lenke til kommentar

hay

har samme problemet som er beskrevet hær: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1053948

jeg har i tilleg til og sjekke instillinger osv prøvd og bytte kabel,formatert/gjennoppretta hele systemet,sjekka tv med annen hd enhet.det virker som jeg får noe signal får skjermen blinker en gang og går over fra blå(ingen signal) til svart men det kommer ikke bilde.systemet finner også hdmi-kabelen (via den andrekabelen)og spør om jeg vill bruke den men det funker ikk.er livredd får at jeg må nedgraderes til 40gb ved evt reklamasjon da min er 60gb med alle bekvemmeligheter som følger med.

tenkte det var greit og ta det hær siden det finnes så mye tråder om lignende problem,

noen som har noen tips til hva jeg kan prøve mere?

Endret av storkers
Lenke til kommentar

Dersom du har trådløst nett i hjemmet, vil PS3en finne andre PCer o.l. som er innenfor dette nettet. Slik kan du laste filmer, video og musikk fra PCen over til konsollen.

Jeg har ikke fått dette helt til selv enda, men det er ihvertfall greia med media server-tingen.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Det er en måte å løse det problemet på, men jeg kan virkelig ikke huske hva jeg gjorde. Lurer på om du må endre noen av innstillingene på PCen. Google litt, så finner dere sikkert en guide temmelig fort.

EDIT: Ser man der ja, Raste.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Noen som vet om man kan se på f.eks. videoer fra en mappa isteden for fra WMP biblioteket? Tenker selvfølgelig på mediaserver greia...

Er ikke mulig. må lage media server via software (eks wmp11 eller nero - sikkert mange andre også)

ja, vet det, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få filmene fra den eksterne hardisken til å komme opp på PS 3'en... Hvordan får jeg de filmene i biblioteket i WMP?

Lenke til kommentar

I WMP11:

Trykke slik at du får frem menyen under libary og velg option. der har du to knapper, konfigurer deling og overvår mapper. legg til alt under overvåkingen og sett opp de riktige instillingene...

Det som ikke vises på PS3 er ikke riktig format...

Skal du koble ekstern HD til PS3 direkte må denne være formatert i Fat32 får at den skal virke mot PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...