CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Btw, "bruker til PS-store"? jeg fikk PS3 i går og har lastet ned demoer jeg, trengte ingen bruker.. Men lag deg bruker på PSN værtfall.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hehe, nei tror ikke jeg har det PSN... er det bruker på playstation.no elns? Sorry for n00b sprsml altså... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ny på PS3? Ok, jeg og, helt ny, men dette gjorde jeg istad Gå til PlayStation Network (på maskina di) og lag bruker (du må på nettverksinnstillinger osv.. du skriver inn navn og date of birth osv) Så kan du surfe online med PS3en. Jeg trengte ikke lage bruker for å laste ned fra PS Store, som du spørr om. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dette skal da være rimelig enkelt og forstå vel? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jepp, bør fikses nå. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, fikk PS3 i går Men dette skulle jo vært rimelig lett! Jeg pleier å skjønne sånne ting fort, og klarer som oftest å lett finne ut av det selv hvis jeg ikke klarer det med en gang, men her ass... skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor det ikke går som jeg vil Går inne her og trykker der. (bilde 1) Velger opprett ny konto, og skriver inn date of birth og det der... Men så kommer bare det her opp...! (bilde 2) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke registrer deg på PC, registrer deg på MASKINEN. Det gjorde værtfall jeg, jeg fikk også PS3 i går. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du kan registrere deg på PCen også, er kanskje lettest der siden du har tastatur og mus. Men du har satt alderen din til under 18 år? Skriv at du er født i 1990 så kommer du videre Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg skrev at jeg var født i 92 (som jeg er) da kom jeg ikke videre.. Så fikk jeg ikke gjort noe mer siden pcen trodde ikke på meg Så lagde jeg account på maskinen isteden, syntes det var lett jeg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvorfor er PS3 bygget som den er bygget? Hvorfor valgte de designet slik? PS: Jeg vil ha svar på dette! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Spørr dem, Ikke oss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dumme spørsmål, hvordan i huleste kan vi vite det? Noen som vet om hvor jeg kan få det Dualshock 3 og det tastaturet man henger på billig? Helst i over disk. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 DS3 over disk tror jeg ikke du finner til under 500kr. Og tastaturet har jeg ikke sett i noen butikker enda, bare i mettbutikker. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på en ting til... Når jeg plugger inn min eksterneharddisk i PS3'en så finner den ingen filmer, bilder eller musikk (selv om HDD er full med det)...! Ikonet som betyr at den har funnet harddisken kommer opp men den finner ikke no...! Må jeg legge filene i en spesiell mappe elns? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Spurte med vilje xD Måtte bare se om dere klarte å svare på et så vanskelig spørsmål! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på en ting til... Når jeg plugger inn min eksterneharddisk i PS3'en så finner den ingen filmer, bilder eller musikk (selv om HDD er full med det)...! Ikonet som betyr at den har funnet harddisken kommer opp men den finner ikke no...!Må jeg legge filene i en spesiell mappe elns? Siden ikonet kommer opp så er den vel formatert i FAT32? For å få opp filene må du trykke på -knappen. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 BTW! det er lov å lete litt før man spør! ekstern HD spm er svart 100 ganger her! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Klarte det mesterstykket å søle brus over kontrolleren. Nå er de fire knappene til høyre blitt hardere å presse ned, og de henger så smått igjen pga kliss inni selve kontrollen. Er det mulig å åpne kontrolleren slik at jeg kan få vasket den elns? Eller er det over og ut for den stakkars tingen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Prøv å ta en våt klut og la det renne over knappene, funket for meg. Ellers så kan du prøve å åpne den. Er ikke no hard jobb, men veldig vanskelig å få klemt delene på plass igjen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet hvordan man kobler seg til Wifi i YDL 6.1 på PS3? Får det ikke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå