Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny på PS3? Ok, jeg og, helt ny, men dette gjorde jeg istad

Gå til PlayStation Network (på maskina di) og lag bruker (du må på nettverksinnstillinger osv.. du skriver inn navn og date of birth osv)

Så kan du surfe online med PS3en. Jeg trengte ikke lage bruker for å laste ned fra PS Store, som du spørr om.

Lenke til kommentar

Ja, fikk PS3 i går :p Men dette skulle jo vært rimelig lett! Jeg pleier å skjønne sånne ting fort, og klarer som oftest å lett finne ut av det selv hvis jeg ikke klarer det med en gang, men her ass... skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor det ikke går som jeg vil :p

Går inne her og trykker der. (bilde 1)

Velger opprett ny konto, og skriver inn date of birth og det der...

Men så kommer bare det her opp...! (bilde 2)

post-78596-1230248506_thumb.jpg

post-78596-1230248513_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Lurer på en ting til... Når jeg plugger inn min eksterneharddisk i PS3'en så finner den ingen filmer, bilder eller musikk (selv om HDD er full med det)...! Ikonet som betyr at den har funnet harddisken kommer opp men den finner ikke no...!

Må jeg legge filene i en spesiell mappe elns?

Lenke til kommentar
Lurer på en ting til... Når jeg plugger inn min eksterneharddisk i PS3'en så finner den ingen filmer, bilder eller musikk (selv om HDD er full med det)...! Ikonet som betyr at den har funnet harddisken kommer opp men den finner ikke no...!

Må jeg legge filene i en spesiell mappe elns?

Siden ikonet kommer opp så er den vel formatert i FAT32? For å få opp filene må du trykke på 27zzyp4.jpg-knappen.

Lenke til kommentar

Klarte det mesterstykket å søle brus over kontrolleren. Nå er de fire knappene til høyre blitt hardere å presse ned, og de henger så smått igjen pga kliss inni selve kontrollen. Er det mulig å åpne kontrolleren slik at jeg kan få vasket den elns? Eller er det over og ut for den stakkars tingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...