Nimrad Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Fikset noen bugs etter det "nye forumet" kom og la til "Nyttige PS3-tråder" i slutten av innlegget. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg har en ekstren harddisk som er ntfs, så hvis jeg skal koble den med en ps3 på jeg formatere den over til fat32 også kan jeg ikke bruke den som backup til større filer enn 4 gb? Er det riktig? Da må jeg kjøpe en til harddisk for å ha filmer på og en annen for og ha backup av større filer... Litt dumt at ps3 ikke støtter det da når den støtter blu-ray som er vell litt større enn 4 gb vil jeg tro... Kan det komme i en oppdatering, eller er det hardware greier? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Helt riktig det du sier der, FAT32 støtter ikke filer over 4gb. Jeg håper også at det kommer støtte for NTFS i en update. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg har en ekstren harddisk som er ntfs, så hvis jeg skal koble den med en ps3 på jeg formatere den over til fat32 også kan jeg ikke bruke den som backup til større filer enn 4 gb? Er det riktig? Da må jeg kjøpe en til harddisk for å ha filmer på og en annen for og ha backup av større filer... Litt dumt at ps3 ikke støtter det da når den støtter blu-ray som er vell litt større enn 4 gb vil jeg tro... Kan det komme i en oppdatering, eller er det hardware greier? Det du kan gjøre er å formatere harddisken og dele inn i 2 partisjoner. Jeg har en 500 GB disk der jeg har delt inn i en partisjon på 10 GB og resten i en annen partisjon. Da er de 10 GB-ene i fat32 og jeg legger bare over filmer og musikk der om jeg vil kopiere over til PS3-en. Og så er resten NTFS. Det går forresten også an å konvertere fra NTFS til FAT32 uten å formatere. Bruk google for å finne ut hvordan. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Må bare ha denne i Mine Innlegg, da jeg på Mandag kjøpte PS3. Så greit å få litt informasjon i denne tråden etterhvert Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) PS Eye Playstation Eye er det nye kameraet til PS3. Det som er spesielt med kamerat er at det skal være ekstra bra på motion sensing, se hvordan du beveger deg osv. I tillegg bruker den et slags noise filter for å holde ute bakgrunnsstøyen i spill du bruker mic-en til. Pris foreløpig ukjent, lansering skal være i følge sony denne måneden(oktober). Specs: - 640×480 piksler @ 60 Hz - 320x240 piksler @ 120 Hz - Kobles til PS3-en over USB Ekstrautstyret blir å få tak i den 7. november for 25 pund, skriver nettsiden Eurogamer.net. Den norske prisen er ikke annonsert, 25 pund er i underkant av 300 norske kroner. Spillmagasinet Endret 17. oktober 2007 av Stalking Hawk Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha.. trodde aldri man kunne spille brente DVD-er på ps3, men det kan man visst. Visste ikke dette før jeg prøvde en film i helga, men mitt spørsmål er: Kan jeg da spille brente ps2 spill? PAL såklart. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nei, siden brente PS spill krever mod chip. Og seff kan man kjøre brente DVD-er siden det er vanlig dvd spiller i ps¨3 Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tenkte meg det, ja Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ganske digg at man kan spille brente DVD-er ja Lenke til kommentar
djchange Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 I avsnittet som tar for seg 40GB-versjonen så bør det jo også nevnes at den versjonen ikke støtter Super Audio CD'er. Så kan det jo kanskje nevnes at 40GB-versjonen ikke leveres med Ethernet-kabel, slik som det gjør med 60GB-versjonen. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hva er super audio CD-er? Lenke til kommentar
djchange Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/sacd Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ungene mine fikk en ps3 60Gb i helgen, i den sammenhengen lurer jeg på et par dumme ting: Vil det være mulig å bruke gamle ps2 kontrollere? (overgang) Jeg synes den er vanskelig å skru den av, kan jo bruke bryteren bak, men det er en merkelig av\på knapp foran..eller? Når man setter inn Ps2 spill, vil ps3 kontrollere automatisk fungere? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er mulig å bruke gamle PS2-kontrollere med overgang ja. Du bare trykker med fingeren på av/på knappen på framsiden. Akkurat på samme måte som du tar ut og inn discene, bare du må holde lenger. PS3-kontrollerne fungerer med PS2-spill, ja. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg får kjøpt overgang? EDIT: Denne kanskje? Endret 22. oktober 2007 av vetle Lenke til kommentar
scoom Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt overgang? EDIT: Denne kanskje? kunne sjå litt ut som ein slik ja Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) To spørsmål. 1.Hvordan lager jeg PSN konto? 2. Går det ann å koble til PS2 memory-card i PS3'en? 3. Hvordan laster man ned oppdatering til spilla? (har ikke lest i noen bruksanvisninger eller noe) Endret 30. oktober 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) To spørsmål.1.Hvordan lager jeg PSN konto? 2. Går det ann å koble til PS2 memory-card i PS3'en? 3. Hvordan laster man ned oppdatering til spilla? (har ikke lest i noen bruksanvisninger eller noe) 1.Hvordan lager jeg PSN konto? : Det gjør du på ps3en når du lager deg en bruker der, hvis jeg ikke husker feil. Eller så prøver du bare å logge deg på playstation store, å da får du spørsmål om du vil lagge en konto. 2. Går det ann å koble til PS2 memory-card i PS3'en? Ja ved hjelp av denne: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=27278 3. Hvordan laster man ned oppdatering til spilla? Enten ved å bruke oppdaterings tjenesten i spilla, eller via playstation store. Endret 30. oktober 2007 av viuldriftking Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Takk for svar. Har funnet flere nyttige ting til PS3 på cdon og gamezone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå