Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Adventurespill?

Spillet er eit action adventure i 3.person. Tenk deg ein blanding av Tomb Raider,Indiana Jones samt litt coversystem fra Gears of War :p Spillet har heilt fantastisk grafikk og lyd, og ein meget godt drevet historie (om noe forutsigbar).

Lenke til kommentar
PS3 80gb støtter ikke PS2 spill, det var bare 60gb modellen som har støttet det i Norge. Så broren din har nok rett.

Okay, den er grei. Litt kjipt for han, han fikk nemlig et ps2-spill på julaften også.. :p Det blir visst ikke så mye brukt framover det da :) Hehe. Får vel investere i COD jeg.

Adventurespill?

Spillet er eit action adventure i 3.person. Tenk deg ein blanding av Tomb Raider,Indiana Jones samt litt coversystem fra Gears of War :p Spillet har heilt fantastisk grafikk og lyd, og ein meget godt drevet historie (om noe forutsigbar).

Wow, høres fett ut, skal titte nærmere på saken.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
PS3 80gb støtter ikke PS2 spill, det var bare 60gb modellen som har støttet det i Norge. Så broren din har nok rett.

Okay, den er grei. Litt kjipt for han, han fikk nemlig et ps2-spill på julaften også.. :p Det blir visst ikke så mye brukt framover det da :) Hehe. Får vel investere i COD jeg.

Adventurespill?

Wow, høres fett ut, skal titte nærmere på saken.

Uncharted er knallbra, jeg har det ikke selv, men lånte det av en kompis, og runda det. Historien er nice, grafikken er eid, lyden er bra, og musikken er konge :thumbup:

Knakende bra spill!

Andre bra spill:

-Fifa 09

-Little BIG Planet

-Battlefield: Bad Company (Hvis du har sansen for det)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på.. Må man ha i spillet for å spille det? Fikk PS3 i går, satt i Guitar Hero og spilte litt, deretter Motorstorm: Pacific Rift, også mener jeg å huske at begge spilla var i en under-kategori, og at jeg bare kunne velge..

Jaja, dere skjønner sikkert ikke, men det lurer på er altså, kan man spille et spill uten å ha det i ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...