Kris Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så den lades ikkje viss man putter den i ps3en? Joda, den lades der og Har du prøvd med en annen dvdspiller? Tror nok at det bare er det at blu-ray ser mye bedre ut, så når du bruker dvd igjen ser det elendig ut i forhold til Blu-ray. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg fikk ps3 i stad fikk Motorstorm og Guitar Hero ved siden av, men noen andre spill som er "greie å begynne med" ? Har alltid hatt lyst på COD 4.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Uncharted er ein flott tittel, som får ein etterfølger til neste år også Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvordan importerer jeg bilder fra minnepenn til PS3? På min gamle 60GB fikk jeg valget "import", men får ikke det nå. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 kjempebra tråd. Ble nylig eier av PS3 uten å planlegge det noe særlig Ble kjøpt som alternativ til BR spiller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg skal nok se litt BD på min splitter nye PS3 jeg og, men jeg lurer på en ting, broren min prøver ps2.spill men sier at det ikke går på ps3en? Is dat tr00 ? Vi har 80gben, hvis det hjelper no. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 PS3 80gb støtter ikke PS2 spill, det var bare 60gb modellen som har støttet det i Norge. Så broren din har nok rett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Adventurespill? Spillet er eit action adventure i 3.person. Tenk deg ein blanding av Tomb Raider,Indiana Jones samt litt coversystem fra Gears of War Spillet har heilt fantastisk grafikk og lyd, og ein meget godt drevet historie (om noe forutsigbar). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) PS3 80gb støtter ikke PS2 spill, det var bare 60gb modellen som har støttet det i Norge. Så broren din har nok rett. Okay, den er grei. Litt kjipt for han, han fikk nemlig et ps2-spill på julaften også.. Det blir visst ikke så mye brukt framover det da Hehe. Får vel investere i COD jeg. Adventurespill? Spillet er eit action adventure i 3.person. Tenk deg ein blanding av Tomb Raider,Indiana Jones samt litt coversystem fra Gears of War Spillet har heilt fantastisk grafikk og lyd, og ein meget godt drevet historie (om noe forutsigbar). Wow, høres fett ut, skal titte nærmere på saken. Endret 25. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) PS3 80gb støtter ikke PS2 spill, det var bare 60gb modellen som har støttet det i Norge. Så broren din har nok rett. Okay, den er grei. Litt kjipt for han, han fikk nemlig et ps2-spill på julaften også.. Det blir visst ikke så mye brukt framover det da Hehe. Får vel investere i COD jeg. Adventurespill? Spillet er eit action adventure i 3.person. Tenk deg ein blanding av Tomb Raider,Indiana Jones samt litt coversystem fra Gears of War Spillet har heilt fantastisk grafikk og lyd, og ein meget godt drevet historie (om noe forutsigbar). Wow, høres fett ut, skal titte nærmere på saken. Uncharted er knallbra, jeg har det ikke selv, men lånte det av en kompis, og runda det. Historien er nice, grafikken er eid, lyden er bra, og musikken er konge Knakende bra spill! Andre bra spill: -Fifa 09 -Little BIG Planet -Battlefield: Bad Company (Hvis du har sansen for det) Endret 25. desember 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 En ting jeg lurer på.. Må man ha i spillet for å spille det? Fikk PS3 i går, satt i Guitar Hero og spilte litt, deretter Motorstorm: Pacific Rift, også mener jeg å huske at begge spilla var i en under-kategori, og at jeg bare kunne velge.. Jaja, dere skjønner sikkert ikke, men det lurer på er altså, kan man spille et spill uten å ha det i ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Man må ha discen i for å spille. Snakker man om spill som er nedlastet fra PSN er saken selvfølgelig ein annen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Okay, begynte å lure Hehe.. Hadde man ikke trengt så kunne man jo bare lånt spill av folk.. Man kan jo drømme Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Skal lage playstation-store (tror det var det det het) account, men får beskjed om å skrive inn email og passord. Hvilket passord er det jeg skal skrive inn? Kan jo ikke være passordet til email adressen min...!? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 du må lage bruker først Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du logger vel inn der med PSN-infoen din? IDen.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 bruker? er det ikke det jeg driver med da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva med å prøve å skrive inn PSNen din? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 kan hende han ikke har laget enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå