UrgeLoL Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hold inne i 10 sekunder. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hold inne i 10 sekunder. Takktakktakk, oppdrag utført;) Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) An error occured during communication with the server. This is a DNS error. Dette får jeg når jeg prøver å komme online. Ble plutselig offline istad, og nå når jeg prøver å komme online får jeg bare error meldingen. edit: trengte bare en omstart Endret 14. desember 2008 av Guitarman Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lurte på om det går ann å se video og bilder fra en ekstern harddisk på ps3? Prøvde i går med en WD 500 gb harddisk (usikker på filsystem) som jeg ikke fikk til. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Bare ha riktig fil system og riktig format så skal vel ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lurte på om det går ann å se video og bilder fra en ekstern harddisk på ps3? Prøvde i går med en WD 500 gb harddisk (usikker på filsystem) som jeg ikke fikk til. Harddisken må være formatert i FAT32 systemet. Problemet er at om du bruker Windows til formateringen, så får du laget partisjoner på maks 32GB. Men du kan bruke et program som heter CompuApps SwissKnife V3. Da sletter du nåværende partisjon(er) på disken, og lager en ny partisjon i FAT32 formatet. Denne kan være opp til 2TB i følge de som har greie på det. Bare husk at alt på harddisken blir borte når du sletter partisjon(er), så ta backup! Jeg klarer uten problemer å vise JPG bilder, spille MP3 filer og videofiler i riktig format. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan blir det f.eks å lagre psone spill på en eksternharddisk kontra å lagre de på interne harddisken? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du får ikke spilt av PS1 spill fra ekstern HDD, må bruke den interne. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Er det mange spill som benytter seg av bevegelses sensoren i PS3 kontrollen? og er noen av dem brukbare? Endret 16. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ratchet & Clank, Tools of destruction benytter seg av bevegelsessensoren for å styre Ratchet når han faller nedover, og for å styre romskipet hans. DET er et bra spill, men det bruker altså ikke sensoren hele tida. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 GTA IV kan du styre enn del med bevegelse sensoren, eks motorsykkel og helikopter. Litle Big Planet, bruker bevegelse sensoren til å styre hodet til personen du er Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 GTA IV kan du styre enn del med bevegelse sensoren, eks motorsykkel og helikopter. Litle Big Planet, bruker bevegelse sensoren til å styre hodet til personen du er ...og resten av kroppen på sackboy Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lurte på om det går ann å se video og bilder fra en ekstern harddisk på ps3? Prøvde i går med en WD 500 gb harddisk (usikker på filsystem) som jeg ikke fikk til. Harddisken må være formatert i FAT32 systemet. Problemet er at om du bruker Windows til formateringen, så får du laget partisjoner på maks 32GB. Men du kan bruke et program som heter CompuApps SwissKnife V3. Da sletter du nåværende partisjon(er) på disken, og lager en ny partisjon i FAT32 formatet. Denne kan være opp til 2TB i følge de som har greie på det. Bare husk at alt på harddisken blir borte når du sletter partisjon(er), så ta backup! Jeg klarer uten problemer å vise JPG bilder, spille MP3 filer og videofiler i riktig format. Jeg var på vei inn i denne tråden for å spørre om dette med HDD nå. Ser ut som spørsmålet mitt er besvart. Kommer til å prøve programmet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har kun HDMI tilkoblet. For å være sikker på at den sender bilde via HDMI holder jeg påknappen ekstra lenge inne til jeg hører et ekstra pip. Finnes det noe mer å gjøre for å være sikker på at den sender via HDMI? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg har kun HDMI tilkoblet. For å være sikker på at den sender bilde via HDMI holder jeg påknappen ekstra lenge inne til jeg hører et ekstra pip. Finnes det noe mer å gjøre for å være sikker på at den sender via HDMI? Sjekke skjerminnstillingene Endret 20. desember 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Holde på knappen inne lenge resetter instillingene.. har du hdmi koblet til tv og ingen andre kabler og du har bilde på tv så sier det seg selv hva som brukes. når jeg fikk meg nytt tv i sommer og bytta fra de medfølgende kablene til hdmi byttet ps3 instillinger automatisk. kom opp at den merka at kabelen var byttet og ba meg se over instillingene, Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Følger det med lader til ps3 kontrollen nå til dags i ps3 pakker? eventuelt hva koster en lader. Endret 22. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Det følger med ein kort USB-kabel som du gjerne kan plugge i laptop/xbox 360 for å lade kontrollen EDIT: Følger DS3 med PS3 no i disse dager? Eller har Sony fortsatt mye sixaxis på restlageret som dem må bli kvitt? Endret 22. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Fine greier! Så den lades ikkje viss man putter den i ps3en? Endret 22. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 DS3 følger med PS3 ja. Fikk ivertfall det når jeg kjøpte 80GB versjonen. Men jeg lurer på noe ang. dvd spilleren til PS3. Syns bildet blir dårlig og kornete på en måte. Bruker jo hdmi kabel mellom ps3 og flatskjermen. Har også prøvd med både oppskalering og uten å ser ikke noe forskjell. Men når jeg spiller av blu-ray filmer blir jo bildet knall bra så jeg tror ikke det kan være flatskjermen det er noe galt med. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå