Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

An error occured during communication with the server.

This is a DNS error.

Dette får jeg når jeg prøver å komme online. Ble plutselig offline istad, og nå når jeg prøver å komme online får jeg bare error meldingen. :(

edit: trengte bare en omstart :p

Endret av Guitarman
Lenke til kommentar
Lurte på om det går ann å se video og bilder fra en ekstern harddisk på ps3? Prøvde i går med en WD 500 gb harddisk (usikker på filsystem) som jeg ikke fikk til.

Harddisken må være formatert i FAT32 systemet. Problemet er at om du bruker Windows til formateringen, så får du laget partisjoner på maks 32GB. Men du kan bruke et program som heter CompuApps SwissKnife V3. Da sletter du nåværende partisjon(er) på disken, og lager en ny partisjon i FAT32 formatet. Denne kan være opp til 2TB i følge de som har greie på det.

Bare husk at alt på harddisken blir borte når du sletter partisjon(er), så ta backup!

Jeg klarer uten problemer å vise JPG bilder, spille MP3 filer og videofiler i riktig format.

Lenke til kommentar
Lurte på om det går ann å se video og bilder fra en ekstern harddisk på ps3? Prøvde i går med en WD 500 gb harddisk (usikker på filsystem) som jeg ikke fikk til.

Harddisken må være formatert i FAT32 systemet. Problemet er at om du bruker Windows til formateringen, så får du laget partisjoner på maks 32GB. Men du kan bruke et program som heter CompuApps SwissKnife V3. Da sletter du nåværende partisjon(er) på disken, og lager en ny partisjon i FAT32 formatet. Denne kan være opp til 2TB i følge de som har greie på det.

Bare husk at alt på harddisken blir borte når du sletter partisjon(er), så ta backup!

Jeg klarer uten problemer å vise JPG bilder, spille MP3 filer og videofiler i riktig format.

Jeg var på vei inn i denne tråden for å spørre om dette med HDD nå. Ser ut som spørsmålet mitt er besvart. :) Kommer til å prøve programmet. :)

Lenke til kommentar
Jeg har kun HDMI tilkoblet.

For å være sikker på at den sender bilde via HDMI holder jeg påknappen ekstra lenge inne til jeg hører et ekstra pip.

Finnes det noe mer å gjøre for å være sikker på at den sender via HDMI?

Sjekke skjerminnstillingene ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Holde på knappen inne lenge resetter instillingene.. har du hdmi koblet til tv og ingen andre kabler og du har bilde på tv så sier det seg selv hva som brukes. når jeg fikk meg nytt tv i sommer og bytta fra de medfølgende kablene til hdmi byttet ps3 instillinger automatisk. kom opp at den merka at kabelen var byttet og ba meg se over instillingene,

Lenke til kommentar

Det følger med ein kort USB-kabel som du gjerne kan plugge i laptop/xbox 360 for å lade kontrollen :)

EDIT: Følger DS3 med PS3 no i disse dager? Eller har Sony fortsatt mye sixaxis på restlageret som dem må bli kvitt?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

DS3 følger med PS3 ja. Fikk ivertfall det når jeg kjøpte 80GB versjonen.

Men jeg lurer på noe ang. dvd spilleren til PS3. Syns bildet blir dårlig og kornete på en måte. Bruker jo hdmi kabel mellom ps3 og flatskjermen. Har også prøvd med både oppskalering og uten å ser ikke noe forskjell. Men når jeg spiller av blu-ray filmer blir jo bildet knall bra så jeg tror ikke det kan være flatskjermen det er noe galt med. Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...