Dr3as Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fikk min forrige uke, oppdateringen tok max 15 min, fra jeg startet den første gang til den var klar. Det var 2.50 update, 2.52 er jeg usikker på for da satt jeg den til å starte og gikk så å lagde meg mat osv. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 oppdateringer som 2.40 og 2.50 tar litt tid. små oppdateringer som 2.52 som er små fiks går raskt.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) oppdateringer som 2.40 og 2.50 tar litt tid.små oppdateringer som 2.52 som er små fiks går raskt.. Det rare med 2.50 var jo at den bare gikk til 60% (Så vidt jeg kan huske) Men til at den bare gikk til 60%, så tok den veldig lang tid... Endret 14. november 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Bare ett lite spørsmål... Har fått tak i en ny 60 gb version av PS3 ( import fra UK) og jeg har lagt merke til at vifta er like effektiv som en jumbojet (lyden vel å merke). Er det meningen at vifta skal lage mye lyd? Mente at det var Xbox 360 som skulle bråke mye, ikke PS3! Uansett, er det mulighet for å gjøre noe med det? Ny vifte, sjekk hos support, kjølestativ. Har lite penger før julehandelen og jeg har brukt en del penger allerede på den så. Secondarykid Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Min 60gb er helt stille, så det er nok noe feil med din. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hmm hørtes merkelig ut, har 80GB selv og hører den ikke når den er på. Trur du kan kjøpe ny vifte fra noen butikker, kanskje Gamezone? Hvis det er noe annet enn vifta må du vel bare sende den tilbake eller finne noen som kanskje kan fikse problemet. Vet ikke om det er noe som dette du trenger: http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=11368 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan man overføre psone spill som man har lastet ned med psp til ps3 eller må jeg laste ned spillene på nytt med ps3? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Bare ett lite spørsmål... Har fått tak i en ny 60 gb version av PS3 ( import fra UK) og jeg har lagt merke til at vifta er like effektiv som en jumbojet (lyden vel å merke). Er det meningen at vifta skal lage mye lyd? Mente at det var Xbox 360 som skulle bråke mye, ikke PS3! Uansett, er det mulighet for å gjøre noe med det? Ny vifte, sjekk hos support, kjølestativ. Har lite penger før julehandelen og jeg har brukt en del penger allerede på den så. Secondarykid Hvis det er dårlig ventilasjon rundt maskinen, kan det være at vifta må slite mer for å gi like effektiv kjøling. Hvis dette er tilfellet, prøv å sett den et sted der det ikke er like varmt, eller hvor det er større luftrom på hver side (venstre, høyre, bak, foran) av enheten. Jeg hørte vifta veldig godt etter en liten stund første gangen jeg slo den på. Jeg fant ut hvor luftehullene var, og flyttet den slik at det var mest mulig rom rundt disse. Etter dette, har ikke lyden vært til sjenanse for meg (enten det, eller så er jeg blitt vant til den ). Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare ett lite spørsmål... Har fått tak i en ny 60 gb version av PS3 ( import fra UK) og jeg har lagt merke til at vifta er like effektiv som en jumbojet (lyden vel å merke). Er det meningen at vifta skal lage mye lyd? Mente at det var Xbox 360 som skulle bråke mye, ikke PS3! Uansett, er det mulighet for å gjøre noe med det? Ny vifte, sjekk hos support, kjølestativ. Har lite penger før julehandelen og jeg har brukt en del penger allerede på den så. Secondarykid Hvis det er dårlig ventilasjon rundt maskinen, kan det være at vifta må slite mer for å gi like effektiv kjøling. Hvis dette er tilfellet, prøv å sett den et sted der det ikke er like varmt, eller hvor det er større luftrom på hver side (venstre, høyre, bak, foran) av enheten. Jeg hørte vifta veldig godt etter en liten stund første gangen jeg slo den på. Jeg fant ut hvor luftehullene var, og flyttet den slik at det var mest mulig rom rundt disse. Etter dette, har ikke lyden vært til sjenanse for meg (enten det, eller så er jeg blitt vant til den ). Jeg tok og flyttet på den som du anbefalte, men den gjør som bestandig har gjort; Stille start før vifta tar overhånd. Finnes det noen plasser i Trondheim der man kan få skjekket den (helst gratis)? Har en garanti på 6 mnd. fra UK, og jeg lurte på om jeg kan få brukt den i Norge. Har ikke lyst til å sende den gjennom tollen nok en gang, tok meg en evighet med tollen å få den fra Oslo og hit jeg er nå. Antar at jeg ikke kan fikse det selv siden jeg mest sansynligvis kommer til å bryte garantien. Secondarykid Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Man har normalt europeisk garanti i et til to år på denne type gjenstander som er kjøpt i Europa, og i så fall vil Sony Norges servicesenter ta seg av dette. Merk at dette imidlertid ikke er lovpålagt, og at det må være tilbudt av Sony selv. Ved kjøp i Norge har man lovpålagt fem års reklamasjonsrett... denne gjelder ikke ved kjøp fra utlandet. Endret 17. november 2008 av Super8 Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 SF norge som har support på PS3. i følge sony butikken i oslo gjalt ikke garanti i norge men måtte til butikken i UK.. heldigvis klarte eg å fikse problemet selv.. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 SF norge som har support på PS3. i følge sony butikken i oslo gjalt ikke garanti i norge men måtte til butikken i UK.. heldigvis klarte eg å fikse problemet selv.. Hvordan gjorde du det? Har ikke erfaring selv, men en ansatt på Datakjeden gikk ut ifra at jeg kunne smøre vifta og/eller ta kontakt med Sony Norge. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hadde ikke den typen porblem.. software dirtt jeg plagdes med etter oppdatering.. Lenke til kommentar
jacket332 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Veldig bra tråd. Kjøpte ps3 for første gang idag og fant mye nyttig info her som jeg lurte på takktakk! Veldig bra tråd. Kjøpte ps3 for første gang idag og fant mye nyttig info her som jeg lurte på takktakk! Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Secondarykid: Har selv en 60GB (Lanseringsmodellen, kjøpt i norge) som bråkte noe sykt mye. Hadde lyst til å sende den inn pga det når jeg leste om flere som hadde en "stille" en, men fikk aldri gjort det. Nå for litt over en måned siden så røyk DVD spilleren på den, så jeg måtte inn med den. La med en notis om at den bråker, men tviler på det er gjort noe med det. Krysser fingra. Endret 23. november 2008 av MrPurple Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det noe vits i å kjøpe PS3 til jul, eller er det noe nytt på gang i Sony? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) De har ikkje bekreftet noen prisjustering om det var det du tenkte på? Det spekuleres i om det vil blir ein justering i mars..men selvfølgelig nekter jo Sony for det av ganske opplagte grunner Endret 25. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror han lurte på om det går rykter om PS4. I følge Sony Norge, gjør det ikke det, men jeg tviler på at de ville sagt noe om de vet noe. Men som oftest, så kommer det relativt løse rykter i lang tid før noe faktisk skjer, så jeg tviler på at vi vil se en ny PS på denne siden av neste sommer. Den er jo ikke akkurat på vei til å bli utdatert heller. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det vits å vente på at PS3 skal få støtte for PS2 spill igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå