Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig sånn at den nye 80GB ikke er bakoverkompatibel med ps2? jeg spilte et ps1-spill (crash bandicoot warped) på den uten problemer i dag.

Da jeg starta spillet, måtte jeg velge hvilken type virtuell memory card jeg skulle lage. Jeg kunne velge mellom ps1 og ps2-kompatible memory card. Synes det var noe merkelig..

Lenke til kommentar
Ok, hvorfor sluttet det plutselig for 10 måneder siden da?

Det er jo helt idiotisk..

dette har vært diskutert 500 ganger før... Jeg er enig i at det var idiotisk.. MEN årsaken er kostnader, ps2 kompatibiliteten var dyr enkelt og greit. PS3 er svindyr og den beste måten å kutte kostnader var i sony sine øyne å kutte ut noen usb porter, ps2-chippen + noe annet småtteri.. På denne måten kunne de selge ps3 litt billigere, og muligens med en litt bedre margin enn før.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på, vet ikke om det har blitt nevnt, men...

Feks: Call Of Duty 4: Online. Jeg har en online-konto på ps3 nede i kjellerstuen.

Kan jeg logge inn på ps3 oppe i stuen også da, visst jeg har lyst å spille CoD online oppe?

Hørte at man kunne bare lage èn konto for DEN ps3en, og kan ikke logge inn på noen andre ps3 med samme brukernavn/pass. Håper dere skjønner spørsmålet :p

Lenke til kommentar
Hvilken nat type var det som var best å ha? Mente jeg hadde 3 før, men står 2 nå. Bruker bare trådløst nettverk.

Det står når du stiller inn nettet på PS3'en. Nat type 3 er best, selv har jeg 2, det kan være det er det som gjør at jeg har problemer med PSN noen ganger :hrm:

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på når de vil slutte å selge PS2?

Og vil de da begynne å selge PS3 med bakoverkompabilitet til PS2 spill?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har lyst på en konsoll, og det er PS3 som frister mest...

Har også vurdert XBOX 360, men jeg liker den enkle designen på kontrollen til playstation. Kontrollen til XBOX virker så klumsete og teit:P Og ja, jeg har selvsagt prøvd dem begge:)

Men jeg har ikke hastverk, først å fremst vil jeg skaffe meg et nytt tv på rommet, playstation 3 og en liten 19''(?) med antenner på toppen...øh...passer liksom ikke :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...