BlastyTrasty Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Lagring - Støtter ekstern HD formatert med FAT-filsystem - Den interne harddisken kan byttes i en hvilken som helst 2,5" HDD (tutorial) - Minnekortleser, støtter for: Compact Flash, Memory stick duo og SD/miniSD 9654183[/snapback] Veldig fin tråd. Men, FAT? Altså, den støttar ikkje filer på over 4gb då? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Lagring - Støtter ekstern HD formatert med FAT-filsystem - Den interne harddisken kan byttes i en hvilken som helst 2,5" HDD (tutorial) - Minnekortleser, støtter for: Compact Flash, Memory stick duo og SD/miniSD 9654183[/snapback] Veldig fin tråd. Men, FAT? Altså, den støttar ikkje filer på over 4gb då? 9662244[/snapback] Nei FAT tar ikke enkeltfiler som er over 4gb, men du kan fint flytte over 10 filer som til sammen blir 10 gb bare alle filene er under 4gb. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet om man kan koble PS Eye til PC-en og bruke som webkamera? Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet om man kan koble PS Eye til PC-en og bruke som webkamera? Ikke foreløpig, men de som har greie på det regner med at det kommer en driver samtidig eller kort tid etter PSEye kommer i salg. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva må man kalle mappene på (Minnebrikken, Usb.pinnen osv) for at de skal bli synlig og registrert på PS3? Video, bilder og musikk... Husker det var noe spesielt på PSP. Håper på svar Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Syns kanskje denne tråden bør erstatte den nåværende stickyen og låses. Et flott stykke arbeid som kanskje ikke bør forsøples med bagatellspørsmål om irrelevante ting. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 RSX-en har ram som er klokket til 650 mhz Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) RSX-en har ram som er klokket til 650 mhz smile.gif Kanskje fint å ta med en kilde? Det har seg nemlig slik at omtrent samtlige kilder der ute oppgir 700mhz. Endret 9. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 vel ikkje helt.. GPU: RSX @550MHz [/QOUTE] KILDE Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fra din egen kilde _KroSjefen_: 256MB GDDR3 VRAM @700MHz Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ja da misforsto eg... trudde dykk mente sjølve RSX eg.. gpu MINNET er 700mhz ja.. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) There you go Edit: Selvsagt er RSX-en i Ps3 klokket til 650 Mhz som jeg sa tidligere Kilde Endret 9. oktober 2007 av Spec-ops-j Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 There you go Edit: Selvsagt er RSX-en i Ps3 klokket til 650 Mhz som jeg sa tidligere Kilde i ene wikien står det 700 i den andre 650..nå er eg forvirra.. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vel, jeg gir meg Så at der hvor det stod at RSX hadde den klokket til 700 Mhz var det også listet to kilder som forteller det samme. Beklager. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bra med en slik tråd ja. Alt for mange spørsmål som går igjen og igjen. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vel, jeg synes at en moderator burde slette alt det andre som er i denne tråden utenom selve første posten også låse den så blir det mye mer oversiktlig Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva må man kalle mappene på (Minnebrikken, Usb.pinnen osv) for at de skal bli synlig og registrert på PS3? Video, bilder og musikk... Video, Music, Pictures(s). Jeg er usikker på den siste, men prøv deg fram med og uten s. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva må man kalle mappene på (Minnebrikken, Usb.pinnen osv) for at de skal bli synlig og registrert på PS3? Video, bilder og musikk... Husker det var noe spesielt på PSP. Håper på svar Du kan vise alle mapper ved å trykke trekant og velge "show all" eller noe i den duren. Da vises alle mappene, men bare de filene som tilhører den kategorien du er innunder (musikk, film eller bilder). Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som har fått et fasitsvar på hvor raskt videominnet er? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som har fått et fasitsvar på hvor raskt videominnet er? 700mhz vart vel endelige svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå