2bb1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Altså den nyeste Windows Media Player? ("Media player" kan være så mangt ). Finnes det ingen lettere og bedre metoder? Synes WMP er dårlig oppbygget Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjapt spørsmål! Har fiksa meg en PS3 nå (smart club hadde flere igjen). Men nå som jeg skulle til å oppdatere, så ville den bare laste ned 2.36.. Er det ikke 2.4 som er den siste? Hvordan får man evt lastet ned den? Når jeg går inn på systemoppdatering, så står det at siste version er instalert.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, den nyeste windows media playern Syns den er greit oppbygget jeg Kjapt spørsmål! Har fiksa meg en PS3 nå (smart club hadde flere igjen). Men nå som jeg skulle til å oppdatere, så ville den bare laste ned 2.36.. Er det ikke 2.4 som er den siste? Hvordan får man evt lastet ned den? Når jeg går inn på systemoppdatering, så står det at siste version er instalert.. Sony har fryst den updaten Den har fått noen ps3 ødelagt og saves og sånt har blitt ødelagt Se her: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2046655.ece Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) trenger jo ikke bruke wmp11 får å streame.. er bare å gå inn ditt legge opp sheard folder eller hva det het og etter det trenger du ikke røre den.. trenger heller ikke være igang får at det skal virke på din ps3 syns det oppsettet var genialt enkelt, ellers liker jeg ikke wmp.. uoversiktlig osv.. og siden jeg har iphone så bruker jeg itunes til musikk avspilling på pc men går mest via ps3 Endret 4. juli 2008 av BoC_SantaCruz Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Så hvis jeg har en Mac og kun bruker iTunes, kan jeg fortsatt streame musikk da? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Så hvis jeg har en Mac og kun bruker iTunes, kan jeg fortsatt streame musikk da? Kjøp medialink for 20 dollar. Er absolutt verdt det! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 nei du kan ikke streame fra itunes til ps3.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvordan måtte man organisere mappene på en minnepinne for at PS3en skulle gjenkjenne den? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Trenger ikke det Når du ser på minnepennen på ps3en så trykker du bare på trekant og så vis alt, så kommer alt du har på minnepennen opp Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Lastet ned noen themes på pcen som jeg tenkte å overføre, men når jeg trykker på 'install theme' og skal bla meg frem til hvor themsene ligger på minnepinnen finner den ikke noe. Noen som har noen idéer? Endret 4. juli 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Last heller direkte ned fra ps3en Skriv: "ps3 theme downloads" eller no Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Last heller direkte ned fra ps3en Skriv: "ps3 theme downloads" eller no Jupp, takk. Det var det jeg endte med å gjøre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dualshock 3 er i hus, enorm god kvalitet på den. Har ikke prøvd den enda, bare holdt den og det var stor forskjell på SIXAXIS og DualsHock3. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Å så du vet at det er god kvalitet bare fordi du har holdt i den ? Just kidding.... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Så hvis jeg har en Mac og kun bruker iTunes, kan jeg fortsatt streame musikk da? Kjøp medialink for 20 dollar. Er absolutt verdt det! Done, men det kommer ikke noe lyd når jeg prøver å spille av en sang? Edit: Nå kommer det en melding "En DLNA protokoll feil (2104) har oppstått). Slik at man MÅ koble til med en nettverkskabel da? Endret 5. juli 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Å så du vet at det er god kvalitet bare fordi du har holdt i den ? Just kidding.... På samme måte som du kjenner at SIXAXIS er noe billig vræl ved ved å kun holde i den Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så hvis jeg har en Mac og kun bruker iTunes, kan jeg fortsatt streame musikk da? Kjøp medialink for 20 dollar. Er absolutt verdt det! Done, men det kommer ikke noe lyd når jeg prøver å spille av en sang? Edit: Nå kommer det en melding "En DLNA protokoll feil (2104) har oppstått). Slik at man MÅ koble til med en nettverkskabel da? Nei, det skal fungere fint over trådløst. Har i hvert fall gjort det med alle mine program. Har du åpnet riktig port i routeren? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som vet når sony slipper ut 2.40 igjen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som vet når sony slipper ut 2.40 igjen? Ser ikke sånn ut https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=978016 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hehe, så tråden rett etter at jeg hadde skrivd det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå