Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hopp.

 

Ser at hos f.eks. MPX.no, så er PS3 først på lager igjen 24. juli eller hva det var. De selger PS3 fra 02. juli, men da er det med GT5: Prolouge selvsagt...

 

1. Er det håp om at prisen kan gå ned frem mot den tid, eller er det uaktuelt? Sony selger vel allerede med noe underskudd? Om det er urealistisk med prisfall, så kan jeg jo bestille nå kanskje..

 

2. Håndkontroll. Ser at det er komt nye med vibrasjon. Hva heter disse? Og når blir de standard som følge til PS3-kjøp?

 

3. Noen som har hørt noe mer om relansering av 60GB-versjon? Hadde jo vært greit å vente, dersom den er due til høsten... Men har ikke hørt noe konkret om det.

 

Gull med svar!

Lenke til kommentar

1. Tviler på at prisen går ned i Norge.

 

2. Den "nye" kontrollen som kommer i Norge heter Dual Shock 3, og er en nyere versjon som vi alle kjenner fra PS2. Prisen på kontrollen blir ca 500+. Derfor anbefaler jeg deg å kjøpe kontroll fra VGP.CA (250 kr + 75 kr i frakt)

 

3. 60GB versjonen ble faset ut i fjor? Og jeg ser på det som en meget liten sannsynlighet at den blir å se rullende ut fra Sony fabrikkene.

 

 

Lykke til med PS3

Lenke til kommentar

hadde 60 gb kommet igjen hadde det sikkert vært billigere å kjøpt 40 gb og så kjøpt en enkstra hd på 320 gb billigere enn 60 gb ville ha kosta.. eneste som kansje er savnet fra 60 gb versjonen er vel usb kontaktene som ble redusert fra 4 til 2.. men det løses enkelt med en usb hub...

 

ps3 er like billig i de versjonene med spill enn de uten spill ligger på 4000 i norge og der blir det liggende.. fra england kan man få den for 3000..

Lenke til kommentar
hadde 60 gb kommet igjen hadde det sikkert vært billigere å kjøpt 40 gb og så kjøpt en enkstra hd på 320 gb billigere enn 60 gb ville ha kosta.. eneste som kansje er savnet fra 60 gb versjonen er vel usb kontaktene som ble redusert fra 4 til 2.. men det løses enkelt med en usb hub...

Eneste som er savnet? Det eneste som er savnet er nok ikke de 2 USB-portene, men heller det at 40GB-en ikke kan spille PS2-spill. Og det kan ikke løses med å sette inn en større HD om du trodde det :p

Lenke til kommentar
Er det slik at PS3 er utsolgt over alt nå?

Tenkte jeg skulle kjøpe en ila denne uken.

 

Av meg selv fra annen tråd:

 

Til orientering ligger det PS3 i to pakker på CDON.com. Ene med Ratchet, Drake's Fortune og en Blu-ray-film (ca 4300,-), ene med GT5 Prolouge (ca 3999,-). Det er bare å løpe, jeg sikret meg nettopp en!

Lenke til kommentar

Eg syns DS3 er ein vel verdt invistering. Den har betydelig bedre byggekvalitet, og den ekstra vekten som følger av at rumble er på plass gjør at kontrollen føles mye bedre mellom hendene. Levetiden på batteriet er meir en god nok også, ihvertfall etter mine erfaringer!

 

Stor forbedring fra makkverket som orginalt ligger i pakken :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Eg syns DS3 er ein vel verdt invistering. Den har betydelig bedre byggekvalitet, og den ekstra vekten som følger av at rumble er på plass gjør at kontrollen føles mye bedre mellom hendene. Levetiden på batteriet er meir en god nok også, ihvertfall etter mine erfaringer!

 

Stor forbedring fra makkverket som orginalt ligger i pakken :)

Det er jo bra, gleder meg til å få den :)

Lenke til kommentar
Er det slik at PS3 er utsolgt over alt nå?

Tenkte jeg skulle kjøpe en ila denne uken.

 

Av meg selv fra annen tråd:

 

Til orientering ligger det PS3 i to pakker på CDON.com. Ene med Ratchet, Drake's Fortune og en Blu-ray-film (ca 4300,-), ene med GT5 Prolouge (ca 3999,-). Det er bare å løpe, jeg sikret meg nettopp en!

 

Men Elkjøp o.l butikker har dem ikke inne?

 

Når er det ventet å få inn nye paller a?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting. Jeg har nå en HD Ready projektor + en HDMI kabel og selvfølgelig en PS3, men jeg greier ikke og få noe bilde opp med HDMI kabelen. den sier at den kjører et bilde på ca 750p og 50 Hz. men det er bare litt mer grønnfarge på bilde.

Når jeg kjører bilde på en vanlig Video kabal, som Components vil det komme opp et bilde....

Er dette noe med noe instillinger?

Lenke til kommentar

Mener å huske at det var i denne tråden det ble diskutert streaming av musikk og video fra pc til ps3.

 

Jeg bruker nemlig iTunes som mitt musikkprogram på PC-en, er det mulig å streame musikk fra dette til PS3-en? Eller må streamingen skje via Windows Media Player?

 

Andre forslag som kanskje er enklere?

Lenke til kommentar
Mener å huske at det var i denne tråden det ble diskutert streaming av musikk og video fra pc til ps3.

 

Jeg bruker nemlig iTunes som mitt musikkprogram på PC-en, er det mulig å streame musikk fra dette til PS3-en? Eller må streamingen skje via Windows Media Player?

 

Andre forslag som kanskje er enklere?

Ja det var her ;)

 

Og du burde bare bruke den nyeste media playern ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...