cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 i am everywhere, jeg har hatt ps3 leeenge jeg Lenke til kommentar
eskern Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ja, men når jeg skulle legge det inn første gangen var de samme filene WMA. Men er det sånn at PS3 bare støtter WMA? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, det skal egentlig ikke det. Jeg fikk spilt av vanige .mp3 filer tror jeg...merkelig Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Da er det etellerannet galt med mp3-filene dine, for den spiller fint av alt av mp3 her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Finnes det offisielle VGA-kabler til PS3 altså? Eller må du dille og dalle med jalla 3.parts tilbehør? Endret 4. juni 2008 av Mala Lenke til kommentar
eskern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg har nå fått inn musikk på den men nå er det den filmen. jeg har en film som jeg vil ha in, men den vil liksom ikke inn. det er en TS fil. er det et program som lett konverterer disse filene over til et format som man kan få inn på PS3??? Endret 5. juni 2008 av eskern Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Prøv å spør her...prøv om du kan klare å konvertere med etteellerannet prgramm Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Finnes det offisielle VGA-kabler til PS3 altså? Eller må du dille og dalle med jalla 3.parts tilbehør? får ikke jalla hos hifi klubben.. men tror det er noen offisielle kabler.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Finnes det offisielle VGA-kabler til PS3 altså? Eller må du dille og dalle med jalla 3.parts tilbehør? får ikke jalla hos hifi klubben.. men tror det er noen offisielle kabler.. For, ærlig talt, hvem kjøper hi-fi der bestemor kjøper krølletang? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Finnes det offisielle VGA-kabler til PS3 altså? Eller må du dille og dalle med jalla 3.parts tilbehør? får ikke jalla hos hifi klubben.. men tror det er noen offisielle kabler.. For, ærlig talt, hvem kjøper hi-fi der bestemor kjøper krølletang? Du? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Sony har ingen offisielle PS3 VGA-kabler tilgjengelig, så da er det altså kvalitets 3.parts kabler vi snakker om Endret 14. juni 2008 av Mala Lenke til kommentar
draum Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Heisann.. Jeg har et spørsmål. Er det soneinndeling på Blu-ray, og klarer evt. en Norsk PS3 å spille alle forskjellige soner? Edit: Nevermind, ser ut til at jeg fant svaret på egenhånd.. Noe hyggelig svar, var det desverre ikke Endret 22. juni 2008 av draum Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 spill er sonefri, film er ikke det.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor ligger ikke MGS4 ute på ps-storen? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det kommer aldri hele PS3 spill på storen.... Hvis du snakker om MGS4 database, så kommer den på EU store på torsdag. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ok, takker...det er jo egentlig ganske dumt da Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 grunnen til at det ikke ligger tilsalgs på ps store er vel at spillet er på 50 GB!!! (dual layer blue ray) Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 liten morrsom sak i MGS4 er at når man er midt i spillet kommer onacon (eller hva han nu het igjen) å sier at vi må bytte plate, så sier snake at han ikke har noen disk 2.. da går det plusselig opp for onacon at vi sitter på ps3 med blue ray, til og med dual layer.. og en dual layer plate er 50 gb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå