BoC_SantaCruz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 skal teste med å holde den inne, regner med det virker når du sier det.. Angels Eye: nei, for i hovedmenyen så kommer det bare opp gjennværende batteri på kontrolleren.. hadde ikke spurt om det uten å ha testet det.. kunne sikkert vært smart nok til å lest bruksanvisningen men hallo, er jo mann, vi er vel for gode til det! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 jeg har et tastatur med usb-kabel, kan jeg bruke den åpå ps¨'en min? STOOR BUMP Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 skal teste med å holde den inne, regner med det virker når du sier det.. Angels Eye: nei, for i hovedmenyen så kommer det bare opp gjennværende batteri på kontrolleren.. hadde ikke spurt om det uten å ha testet det.. kunne sikkert vært smart nok til å lest bruksanvisningen men hallo, er jo mann, vi er vel for gode til det! Hold PS knappen inne på hovedmenyen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 jeg har et tastatur med usb-kabel, kan jeg bruke den åpå ps¨'en min? STOOR BUMP JAA! Hvorfor har du ikke bare prøvd det? Skader jo ikke Lenke til kommentar
eskern Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hallo. jeg har just fått meg en PS3. men det er noen ting jeg lurer på. Du sa at du kunne få en Tv funksjon. Hva er det? Er det sånn at du kan få erstattet en videospiller sånn at du lettere kan få TV på storsjerm? Og dere snakket om GPU i forhold til CPU. hva er GPU? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hallo. jeg har just fått meg en PS3. men det er noen ting jeg lurer på.Du sa at du kunne få en Tv funksjon. Hva er det? Er det sånn at du kan få erstattet en videospiller sånn at du lettere kan få TV på storsjerm? Og dere snakket om GPU i forhold til CPU. hva er GPU? GPU: Graphics processing unit (Kalles vel også for Grafikk prosessor) CPU: Central processing unit (Prosessoren i PC`en) Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 tv funksjonen er vel ikke kommet ennu.. Lenke til kommentar
eskern Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Men han snakker om Play TV. Hva er det? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 gå å les på playstation sine sider... link: http://no.playstation.com/ps3/hardware/acc...m103290/PlayTV/ Lenke til kommentar
eskern Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg vet ikke om dette er sagt, men hvilken musikkformater støtter den via USB? Jeg har ikke helt sett det, og har du noen programmer som kan evt. konvertere disse filen? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Støtter vel de aller fleste lossy-formater (mp3, wma, aac, ogg). Og det er jo selvfølgelig ikke noe forskjell hva den støtter via usb eller uten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men han snakker om Play TV. Hva er det? Play TV er en liten boks som kobles til din PS3 og din satelitt/antenne. Du får da digital tv på PS3'en, og kan da ta opp direkte på harddisken. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blir det sånn in-game funksjon, der man kan legge til venner, chatte etc. har ventet enn god stund på detm, og nå blir jeg snart sur Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det skal komme i løpet av juni Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) JEG ER DRITT LEI Å GÅ UT AV SPILL FOR Å KUNNE LESE MELDINGER JEG HAR MOTTATT Endret 3. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
eskern Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men er det noe du må gjøre for at den skal greie og finne disse. jeg har en USB, men noen mp3 filer, men han registrerte ikkedisse filene, selv om jeg har trykket trekant, og "Vis Alle". når jeg da tok inn noen etter og har formatert over til WMA. da viste de seg. Jeg vet ikke hvaorfor dette, men etter og ha sjekket, hviste det seg at noen av disse filene som jeg har formatert over, var allikavell WMA. Hva er grunnen til dette? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja du formaterte til WMA og da fungerte det... Kan jo hende at det ikke fungerte fordi det var noe annet enn WMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå