langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 finnes deten kjapp måte å bytte sang på når man bruker nettleseren? Går det ann å bruke nettlesern mens man hører på musikk a? Bruker ikke nettlesern på PS3en så mye serru Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Mye du kan gjøre på PS3'en din seddu Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Mye du kan gjøre på PS3'en din seddu hehe i know men ikke akkurat Nettelsern jeg bruker mest lissom Syntest den er litt tungvin å bruke Endret 6. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Støtter Playstation 3 HDTV? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Støtter Playstation 3 HDTV? Hva er det for no spørsmål? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Støtter Playstation 3 HDTV? Um, ja. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Om jeg låner ett par spill av en kamerat, kan jeg da legge de inn på hardisken, og spille de uten cden når jeg leverer spillene tilbake? (teoretisk sett?) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Kan ikke legge noen spill inn på harddisken nei, det er ikke mulig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bortsett fra spill du laster ned fra Playstation Store'ne Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Støtter Playstation 3 HDTV? Hva er det for no spørsmål? Ehhm han tulla Lenke til kommentar
Candey Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Støtter Playstation 3 HDTV? Hva er det for no spørsmål? Ehhm han tulla Håper det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Støtter Playstation 3 HDTV? Hva er det for no spørsmål? Ehhm han tulla Håper det. Ja han er en kompis av meg, og jeg vet at han vet at ps3 støtter HD TV Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 hvor sjekker man hvor mye plass som er på harddisken? Og finnes det en kjapp måte å bytte sang på, når man bruker nettleseren? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hvor sjekker man hvor mye plass som er på harddisken? Og finnes det en kjapp måte å bytte sang på, når man bruker nettleseren? Gå inn på system innstillinger og så på system informasjon Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og finnes det en kjapp måte å bytte sang på, når man bruker nettleseren? Bare trykk på Playstationknappen når du surfer, det er (vel) den eneste måten akkurat nå. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ja og det er så tungvint :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 My god..så tungvindt alt er a.... Eg er forbauset over at folk i det hele tatt ORKER å slå på maskinen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Og finnes det en kjapp måte å bytte sang på, når man bruker nettleseren? Bare trykk på Playstationknappen når du surfer, det er (vel) den eneste måten akkurat nå. Da kommer man bare inn i XMB og må navigere bort til sangen... Samme prosedyre for å komme tilbake til browseren. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvilke av pakkene er det som er i salg nå, i norske butikker? Noen som kan nevne hva som fungerer av online-muligheter på PS3en nå, og hva som kommer i løpet av året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå