Gå til innhold

Flytte innholdet fra undermappe til hovedmappen

Inc

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste. Har en drøsss med filer som ligger i en undermappe, jeg vil flyttet de ett til to steg opp i hirakiet. Det funker greit å gjøre manuelt på en eller to mapper, men jeg skulle gjort dettte på velding manger mapper.

Som f.eks denne--

-mappe-mappe-mappe med innhold- gjort om til

-mappe-innhold-

Ja, jeg fant ikke noen bedre måte å forklare det på, men har windows verktøy eller annet program for denne jobben?

Endret av regga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med Cut og paste? Eller på norsk så blir det vel klipp ut og lim inn?

9654151[/snapback]

Jau, men dette er veldig mange mapper som det skal gjøres med, vi snakker flere tusen.....

Endret av regga
Lenke til kommentar
Høyreklikk på den overordnede mappen -> Søk... -> Søk etter alle filer. Merk alle filene, klipp de ut og lim inn der de skal være.

9654336[/snapback]

Det var ett steg nærmere en enklere løsning.

Blir fortsatt mye arbeid med tanke på alle de hovedmappene det gjelder.

Skulle ønske det var bare var å oppgi visse parametere som f.eks max 1 undermappe og klikke ok, så ville alle undermapper pr hovedmappe bli slette og innhold flyttte opp i systemet :ermm:

Lenke til kommentar

Enig der. Men så har jeg flere brukere på servren og de har ikke samme forståelsen for orden i systemet. Dette problemer er mest utbrett i bildeavdelingen.

Har en samboer som er superflink til å ta bilder men bare pøser de inn i første og beste mappe :p Slik blir der bare rot av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...