Agrostar Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Byte skjermkort igår og etter det klarar eg ikkje å spele av filmar. Brukar vanlegvis PowerDVD, men den begynnar å laste filmen før alt går i stå og bruken av CPUen hoppar til 100%. Har prøvd med windows media player, men akkuratt det samme skjer der. Når eg går inn i oppgavebehandling og avsluttar avspelarane så går CPUen tilbake til normal belastning. Forslag? Og berre spør hvis de må veta meir. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan kort? Nyeste drivere? Funker spill? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Nvidia GeForce 7600GT, er ikkje sikker på om eg har dei nyaste drivarane. Men spel fungerar heilt fint. Dreg spel mykje bedre enn det gamle kortet. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har du Windows XP, eller Vista? 32 eller 64-bit? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 XP 32 bits Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Last ned og installer denne Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hmm, den hjalp på nokon filmar, men på ein film so restarta windows seg... Men eg lasta ned VLC, og med den så funkar det å spele av film. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Last ned og installer denne også, så skulle alt være i boks. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Kodekar har eg nok nokk av Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei igjen, eg trur eg veit litt om kva som kanskje kan vera problemet. Eller så har eg funne eit nytt problem Eg får ikkje opna nVidia sitt kontroll panel. Det kjem berra opp ein feilmelding som seier at nvcplui.exe hadde eit problem og må avsluttast. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Bumpetibump av spørsmålet over her. Kva er gale sidan eg ikkje får opna nVidia sitt kontroll panel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå