_sindre_ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) har prøvt å føge med på etv når vinnerne ble kåret, men kompoene ble dratt så mye ut at jeg til slutt sovnet, hvordan endte det? Endret 7. oktober 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 har prøvt å føge med på etv når vinnerne ble kåret, men kompoene ble dratt så mye ut at jeg til slutt sovnet, hvordan endte det? 9653979[/snapback] er ikke sikker, men er det ikke "din" maskin de skal spille finalen på en eller annen compo? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Dette vet jeg ingen ting om, men tror det var noen andre oppsett de skulle bruke i finalene, med blant annet 2600XT i crossfire.. Men nå vil jeg vite hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hadde jo vært greit og vite har ikke hørt noe mer etter at jeg fikk telefon om at jeg var med videre til finalen jeg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gamers Choice er enda ikke avgjort, siden ingen av de aktuelle deltagerne møtte på The eXperience ble det ikke noe show ut av det. Vi kommer tilbake med en artikkel om dette. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Den er grei, jeg syns det var synd at jeg ikke kom meg til experience i år, men når det både var vanskelig å få flybilett og de andre hadde sagt at de ikke kunne komme ble det for mye bry. Litt synd at jeg ikke fikk beskjed om at vinnerene ikke ble kåret, da jeg satt oppe halve natten og så på Etv av denne grunnen Når kan vi forvente at vinneren blir kåret da? Og blir det noe ny avstemning eller liknende? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vi vil komme tilbake med det på hw.no. Husk at selv om ikke de andre deltagerne ikke kunne komme, ville jeg nok mene at en deltager er mye bedre enn ingen Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Sant nok, jeg anger litt på at jeg ikke tok tog, selv om det hadde blitt dobbelt så mye reisetid som den tiden jeg hadde vært på lanet... Men det høres bra ut, men jeg håper det er snakk om en av de nærmeste ukene da, det er grusomt å sitte på pinebenken OT: Post nr 1500 Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Stod ingenting om at du måtte være med på the experience under konkuranseregler, derfor jeg ble med. Jeg viste jeg ikke kunne, ikke fordi jeg ikke hadde lyst, men fordi universitetet ikke legger opp til høstferie. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nå har det gått en uke uten at det har vært noe som helst informasjon. Sånn ca når kan vi forvente å få noe mer informasjon? Er det snakk om dager eller uker, eller vil det i det hele tatt komme noe? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det jobbes med saken. Som jeg har sagt så kommer vi tilbake med mer når det er klart. Det er beklagelig at dette har tatt såpass lang tid. Lenke til kommentar
GamlaSonn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Stod ingenting om at du måtte være med på the experience under konkuranseregler, derfor jeg ble med. Evig bra. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det stod beskrevet at vinnermaskinen skulle kåres på The eXperience. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, stemmer. Var dumt at ingen kom Men ble maskinene i det hele tatt vist frem på experience? Jeg snakket med noen som hadde vært der, og de hadde ikke sett noe til gamers choice. Var det en avstemning der? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Siden det ikke var noen deltagere der, så ble det ikke noe nei (Jeg er fortsatt i dialog med netshop for å få frem løsningen) Endret 18. oktober 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg