Gå til innhold

Elkjøp med knallpris på medietastatur. Feil?

Anbefalte innlegg

For første gang har jeg kommet over et tilbud fra dem som faktisk er direkte bra, og som til og med er flere hundre billigere enn nettbutikker!

Er dette tastaturet det gjelder. En rask titt på prisene i prisguiden viser at dette helt klart er et ganske godt tilbud, kanskje for godt til å være sant? Skal ta turen ned til elkjøp på mandag og sjekke ut, og muligens kjøpe. Så når jeg først er her; noen som vet om det faktisk bare kan brukes med Windows MCE? Evt. om mottaker ikke medfølger? Målet med tråden var derimot ikke support, men å opplyse om det tilsynelatende gode tilbudet, og det faktum at det komme fra elkjøp. =D

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man må ha denne i tillegg.

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=6034

9654054[/snapback]

Hvorfor det?

"Tastaturet fungerer både som fjernkontroll, tastatur og mus ( ) trådløs rekkevidde 9 meter"

Vurderte å dra å kjøpe dette selv p.g.a. prisen, i tilfelle man skaffer seg en stue-pc, men må jeg ha ekstra remedier i tillegg så vet jeg ikke.

edit; aha IR mottaker medfølger ikke. :) Selger Elkjøp i tilfelle slike?

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar

Har sett tastaturet på likende kampanjer tidligere. Merk deg det de andre her sier at du må ha IR-mottaker fra før. Selve musefunksjonen på tastaturet er helt elendig, og kan i praksis ikke brukes. Er du ikke avhengig av mus, så er det nok et OK tastatur. Se forøvrig brukertesten min av et lagt bedre Logitech-tastatur med touchpad: Logitech Cordless Mediaboard.

Ser dessuten at Logitech har sluppet en ny versjon i svart med Bluetooth.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Ble ikke noe kjøp. Siden det ikke fulgte med ir-mottaker ble det mer økonomisk å kjøpe tastaturet Nuffern snakker om (ikke det han testet, men det nye). I tillegg virker dette som et mye bedre tastatur, og det ser unektelig mye penere ut også. Skal kjøpe det når bærbare/ps3 kommer i hus. =)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg tastatur til htpc'n min på biltema, lå info om dette i en annen tråd her. Har ikke fått testa det så mye enda men virker helt ok til den prisen (398). Og dette er RF så man slipper å sitte å peke på en IRmottager.

Lenke til kommentar

On second thought tror jeg jeg heller går for orginalversjonen. Skulle gjerne hatt mediatastene, men det jeg vil være foruten er fettete fingermerker.

RF/Bluetooth er det ultimate, IR blir bare ikke praktisk. Men var det tastaturet pent, Ntenz? Kan godt være så funksjonelt og eregonomisk som det bare vil, men HTPC-tastaturer må være pene. Klarer bare ikke å sette det sammen med Biltema :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fått solgt mitt gamle bluetooth tastatur for ca det samme pro-utgaven koster nytt, så blir kjøpt så snart jeg får PC-en. Skal brukes sammen med bærbar med bluetooth innebygd og ps3, så for meg er det ikke et problem at dongle ikke medfølger. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...