Innos Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) For første gang har jeg kommet over et tilbud fra dem som faktisk er direkte bra, og som til og med er flere hundre billigere enn nettbutikker! Er dette tastaturet det gjelder. En rask titt på prisene i prisguiden viser at dette helt klart er et ganske godt tilbud, kanskje for godt til å være sant? Skal ta turen ned til elkjøp på mandag og sjekke ut, og muligens kjøpe. Så når jeg først er her; noen som vet om det faktisk bare kan brukes med Windows MCE? Evt. om mottaker ikke medfølger? Målet med tråden var derimot ikke support, men å opplyse om det tilsynelatende gode tilbudet, og det faktum at det komme fra elkjøp. =D Endret 10. oktober 2007 av Innos Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vel du vil ikke få det for samme prisen i butikken da. Står merket med "Prisen gjelder kun på internett!". men virker som et ganske bra tilbud ja. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vel du vil ikke få det for samme prisen i butikken da. Står merket med "Prisen gjelder kun på internett!". 9653978[/snapback] Koster akkurat det samme i butikken fra mandag. Står i nyeste tilbudsavisen til elkjøp. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 IR-mottager medfølger ikke! Lenke til kommentar
BillyAnalog Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 tilbudet er det samme i butikken og er uten irmottaker. har vært å kjøpt et og tilbudet er reelt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Man må ha denne i tillegg. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=6034 Lenke til kommentar
culexus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Her på Elkjøp i haugesund så hadde de det tastaturer på ryddesalg og der var prisen 299,- i butikken. Ganske greit pris for et slik tastatur. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Man må ha denne i tillegg.http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=6034 9654054[/snapback] Hvorfor det? "Tastaturet fungerer både som fjernkontroll, tastatur og mus ( ) trådløs rekkevidde 9 meter" Vurderte å dra å kjøpe dette selv p.g.a. prisen, i tilfelle man skaffer seg en stue-pc, men må jeg ha ekstra remedier i tillegg så vet jeg ikke. edit; aha IR mottaker medfølger ikke. Selger Elkjøp i tilfelle slike? Endret 7. oktober 2007 av Hotbox Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har hatt 3 slike. Var feil på samtlige. Sannsynligvis var det akkurat den serien da, men alle som en bugga med volumknappen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Prisen er 100% reell, og tastaturet er også annonsert i papiravisen for kommende uke. Merk at IR-mottaker ikke følger med i esken, så den må kjøpes ved siden av, med mindre du har integrert mottaker. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Har sett tastaturet på likende kampanjer tidligere. Merk deg det de andre her sier at du må ha IR-mottaker fra før. Selve musefunksjonen på tastaturet er helt elendig, og kan i praksis ikke brukes. Er du ikke avhengig av mus, så er det nok et OK tastatur. Se forøvrig brukertesten min av et lagt bedre Logitech-tastatur med touchpad: Logitech Cordless Mediaboard. Ser dessuten at Logitech har sluppet en ny versjon i svart med Bluetooth. Endret 9. oktober 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ble ikke noe kjøp. Siden det ikke fulgte med ir-mottaker ble det mer økonomisk å kjøpe tastaturet Nuffern snakker om (ikke det han testet, men det nye). I tillegg virker dette som et mye bedre tastatur, og det ser unektelig mye penere ut også. Skal kjøpe det når bærbare/ps3 kommer i hus. =) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Glimrende brukeromtale, Nuffern. Tror jeg også går for det tastaturet Pro-versjonen, atlså. Endret 10. oktober 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Takker for tilbakemeldingen. Vær oppmerksom på USB-dongel kanskje ikke følger med på det nye tastaturet. bare gjetter her. Ellers er det kulere, og har fått noen dedikerte mediataster.. Endret 10. oktober 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Ntenz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kjøpte meg tastatur til htpc'n min på biltema, lå info om dette i en annen tråd her. Har ikke fått testa det så mye enda men virker helt ok til den prisen (398). Og dette er RF så man slipper å sitte å peke på en IRmottager. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 On second thought tror jeg jeg heller går for orginalversjonen. Skulle gjerne hatt mediatastene, men det jeg vil være foruten er fettete fingermerker. RF/Bluetooth er det ultimate, IR blir bare ikke praktisk. Men var det tastaturet pent, Ntenz? Kan godt være så funksjonelt og eregonomisk som det bare vil, men HTPC-tastaturer må være pene. Klarer bare ikke å sette det sammen med Biltema Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Endt opp med Pro-utgaven likevel, fikk den i posten i dag. Ser helt flotters ut, men det var en ting som manglet, og det var bluetooth-adapter. 100-200kr ekstra blir det, begynner å bli dyrt, men hva ofrer man vel ikke for pianosort utførelse? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fått solgt mitt gamle bluetooth tastatur for ca det samme pro-utgaven koster nytt, så blir kjøpt så snart jeg får PC-en. Skal brukes sammen med bærbar med bluetooth innebygd og ps3, så for meg er det ikke et problem at dongle ikke medfølger. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå