FedoraHelper Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lurer på om det er fult mulig å spille online uten noen minuser med Arcade versjonen, altså må man ha en HDD for det? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Sikkert mulig å spille en del onlinespill uten, men du bør ha harddisk hvis du tenker på onlinespill ja. Patcher, demoer, betaversjoner, RPG-er etc. vil kreve diskplass. Arcade-versjonen virker å være rettet mot de som ikke bryr seg om online. Endret 9. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Takker, blir trolig en arcade versjon på meg men skal ta dette i betraktning er arcade versjonen over 2k så blir det en premium men om den er under 2k så får vi se En venn har nemlig en HDD han selger temmlig billig så hehe Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sikkert mulig å spille en del onlinespill uten, men du bør ha harddisk hvis du tenker på onlinespill ja. Patcher, demoer, betaversjoner, RPG-er etc. vil kreve diskplass. Arcade-versjonen virker å være rettet mot de som ikke bryr seg om online. De som ikke bryr seg om å laste ned ting er vel mer riktig. Å spille online går akkurat like bra med et minnekort som harddisk. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det jeg også tenkte først arcade-versjonen kommer jo med 256mb memory card så det burde jo ikke være et problem, Er ikke en som sitter og laster ned ting og slikt på en konsoll, men seff fristende med betaer og demoer men en venn selger en hdd billig så får se Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kommer jo patcher og dlc med jevne mellomrom da.. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kommer jo patcher og dlc med jevne mellomrom da.. Kanskje litt off topic, men det ville vært for teit med en ny tråd: Noen som vet om det er mulig å legge inn patcher på minnekortet? Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje litt off topic, men det ville vært for teit med en ny tråd: Noen som vet om det er mulig å legge inn patcher på minnekortet? Så lenge det er plass nok så vil jeg tro det. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Må si meg enig med Bear^ her at det er tullete av Sony å fjerne bakoverkompatibilitet på PS3 40GB. Spesiellt siden det kun er en software-emulering av PS2, så selve maskina blir ikke noe billigere å produsere av den grunn. Det satt visstnok fortsatt igjen deler av PS2-hardwaren i den europeiske 60GB-utgaven, så litt penger sparer de nok. Dette står nevnt underveis i denne tråden. Har forøvrig mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe 360 nå, så et priskutt vil jo passe helt perfekt. Er dog litt usikker på hvilken variant jeg skal velge i blant "jungelen" av 360-modeller, men det finner jeg nok ut av. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Arcade-konsollen er nå mottatt i en del amerikanske butikker: Prisen er $279, ca. 1490 kroner. Den har HDMI-utgang, men kommer ikke med HDMI-kabel. MS har ikke bekreftet en dato ennå, men sikkert like rundt hjørnet ettersom de allerede har begynt å sende den ut. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Idiotisk at det ikke følger med kabel. Har selv Halo-versjonen (som jeg kjøpte på grunn av HDMI-utgangen), og får ikke brukt den fordi det optiske adapteret ikke følger med. Det selges ikke engang løst her i europa. Jævlig bra Microsoft. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Idiotisk at det ikke følger med kabel. Har selv Halo-versjonen (som jeg kjøpte på grunn av HDMI-utgangen), og får ikke brukt den fordi det optiske adapteret ikke følger med. Det selges ikke engang løst her i europa. Jævlig bra Microsoft. Du får kjøpt det sammen med den offisielle HDMI kabelen. Så det på Spaceworld senest på lørdag Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen som veit om den amerikanske versjonen er med Falcon chippen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke bekreftet, men etter all sannsynlighet har den det. Alle nye konsoller produsert de siste månedene har Falcon. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 uh nice Kanskje jeg får det når jeg får boxen tilbake fra reparasjon...satser på det, vil ha HDMI også... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når kommer Premiumen med nedsatt pris hit til Norge? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Som sagt ryktes det å skje noe her til lands tidlig november. Endret 17. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Må si meg enig med Bear^ her at det er tullete av Sony å fjerne bakoverkompatibilitet på PS3 40GB. Spesiellt siden det kun er en software-emulering av PS2, så selve maskina blir ikke noe billigere å produsere av den grunn. PS3ens hovedkort inneholdt deler av PS2ens maskinvare (Graphics Synthesizer, eller hva enn det het, så vidt jeg husker), så PS3ens BC var ikke utelukkende basert på software-emulering. Dette fjernet Sony på 40 GBens hovedkort fordi det ble billigere å produsere dem da, noe som igjen fører til at de kan selge maskinen billigere. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er det bare meg eller er det vanskelig å få tak i X360 nå for tiden. Verken Elkjøp eller Expert her oppi nord hvor jeg bor har X360 premium inne. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er det bare meg eller er det vanskelig å få tak i X360 nå for tiden. Verken Elkjøp eller Expert her oppi nord hvor jeg bor har X360 premium inne. Tromsø da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå