kilik Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Oppdatering: Norge får X360 Premium med Viva Pinata og Forza Motorsport 2 til ca. 2900 kroner. Konsollen har imidlertid ikke HDMI. Har lenge vært rykter om at noe ville skje med X360-prisen etter Halo 3. Nå som billig-PS3 koster like mye som X360 Elite er det liten tvil om at det vil skje noe før jul. Jeux Video som var en av de første nettsidene med ryktene rundt den nye PS3-en rapporterer nå følgende: Xbox 360 Arcade introduseres 3.november og erstatter gamle Core. Pakken inneholder 256 MB minnekort, 5 Xbox Live Arcade-spill, trådløs kontroll og demo-CD til samme pris som X360 Core har nå (2000-2400 kroner). Samme dag kommer også Xbox 360 Premium Value Pack til samme pris som Premium nå (2500-3000 kroner). Her får man med 2 gratis spill, Forza Motorsport 2 og Viva Piñata. Vanlig Premium blir €50 billigere, som vil tilsvare ca. 400-500 kroner i Norge. Ingenting blir sagt om Elite, men andre nettsider rapporterer at også den får med de 2 spillene til den gamle prisen. Alle maskinene har HDMI. Dette stemmer bra med tidligere rykter fra USA som her og her Ta det med en klype salt foreløpig, men skal man kjøpe X360 ville jeg ha ventet noen uker nå... Endret 22. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Fysan så billig alt skulle bli da.. Premium ned enda 50€? Nesten for drøyt nå som den får HDMI.. Får håpe Elkjøp kliner til med Premium til 1999,-. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Tror jeg er litt for mye å håpe på. Da må jo Arcade/Core selges enda billigere. Kan se for meg Arcade/Core til 1995,- og Premium til 2295,- på det aller billigste før jul. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 3. nov? Hva skjedde med 9. okt, som ble sagt tidligere? Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tror ikke dette vil hjelpe særlig, prisene blir jo omtrent det samme som dagens uansett. At de legger til mer ting i pakkene merker ikke folk noe til uansett. Bare å se på hvor mye mer den nye 40gb PS3 vil garantert selge i forhold til 60gb enda sistnevnte tilbyr mye mer for pengene. Ville nok vært smartere å bare droppe pris, det er prisen folk ser. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Da blir det Arcade, Premium, Premium Value, Elite og Halo 3 Edition da? Jøss. Gøy å kunne velge imellom så mange konsoller og allikevel ende opp med en som er best. (Arcade+120gb hdd, headset, hdmi og tp-kabel=elite)! Endret 7. oktober 2007 av Laland Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Får håpe Elkjøp kliner til med Premium til 1999,-. 9653922[/snapback] Då blir det GARANTERT xbox360 på meg.. Kor tid får vi vite prisane? Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Da blir det Arcade, Premium, Premium Value, Elite og Halo 3 Edition da? Jøss. Gøy å kunne velge imellom så mange konsoller og allikevel ende opp med en som er best. (Arcade+120gb hdd, headset, hdmi og tp-kabel=elite)! 9654378[/snapback] Premium Value? Det blir arcade, premium og elite. Halo box er bare en special edition som bare er i et visst opplag. Og hvis MS ikke er helt dumme så kvitter de seg med Elite også. Vil kalle den overflødig nå da de andre også har HDMI. Større harddisker selger de jo løst uansett. Å kjøpe en core og en 120gb harddisk blir vel billigere enn en Elite. Edit, ah ser denne nye premium kalles Value. Men den vil nok garantert ta over for dagens vanlige. Endret 7. oktober 2007 av Jonty Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja her snakker vi mange pakkeløsninger gitt. Du verden alle mammaer og pappaer rundt om skal klø seg i huet denne jula, Og endelig blir sikkert Core løsningen betraktelig meir intressangt for mange tenker eg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) MS har noe Sony ikke har, BC til tidligere spill. Hva er viktig med BC? Vel, for de som ikke hadde den foregående konsollen i rekken kan de booste spillbiblioteket med gamle titler mens de venter på den nye. Sony skyter seg selv i foten ved å fjerne det, og dermed fjerner et spillbibliotek av enorme dimensjoner fra PS3's ventepåspill liste. Det tror jeg nok X360 kan tjene på, de har BC, PS3 har ikke BC. Samt at PS3 fremdeles ligger på samme pris som en Elite, som etter jeg har hørt skal ta over for Premium og Elite ta over. Så PS3 høvler av masse ting, gir ut en krøpling som fremdeles er dyrere? MS trenger ikke gjøre mye, Sony skyter seg selv mens de er i farta. Endret 7. oktober 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Vel, om ikke har MS BC til tidligere Xbox spill, har ingen BC på den nye versjonen. Hva er viktig med BC? Vel, for de som ikke hadde den foregående konsollen i rekken kan de booste spillbiblioteket med gamle titler mens de venter på den nye. Sony skyter seg selv i foten ved å fjerne det, og dermed fjerner et spillbibliotek av enorme dimensjoner fra PS3's ventepåspill liste. Det tror jeg nok X360 kan tjene på, de har BC, PS3 har ikke BC. Samt at PS3 fremdeles ligger på samme pris som en Elite, som etter jeg har hørt skal ta over for Premium og Elite ta over. Så PS3 høvler av masse ting, gir ut en krøpling som fremdeles er dyrere? MS trenger ikke gjøre mye, Sony skyter seg selv mens de er i farta. 9654591[/snapback] Her var det mye rart. Endret 7. oktober 2007 av Jonty Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er ikke lett å få ting rett når du sitter på jobb Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Arcade og de nye bundlene har jo vært ryktet i mange måneder, ikke akkurat noe svar på PS3 priskutt. Og jeg synes det virker veldig rart hvis MS setter ned prisen før jul, det virker totalt unødvendig, i europa vil nok PS3 stille med litt motstand, men i USA kan jeg ikke se hvordan 360 kan gjøre noe annet enn å slakte PS3 denne høsten. Men dette mulige priskuttet gjelder vel bare europa så kanskje det er sant. Endret 7. oktober 2007 av Hansiii Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor mye blir Arcade da? og hva er hoved forskjellen mellom den og Premium? (lurer på, tenkt å kjøpe meg xbox360 lenge) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 I Premium utgaven får du først og fremst med ein 20GB HDD(der 14gb er til fritt bruk). Så er det trådløse kontrollere samt HD-kabel med i pakken. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kommer den nye produktserien med de nye prosessorkjernene? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvis dette stemmer, så begynner vi virkelig å se hvor bra det er at en konsoll ikke er overlegen den andre (salgsmessig, hvis man ser bort ifra Wii ). Deilig å være gamer for tiden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi har vel hatt 3-4 tråder om samme emne den siste tiden nå? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 MS har noe Sony ikke har, BC til tidligere spill. Hva er viktig med BC? Vel, for de som ikke hadde den foregående konsollen i rekken kan de booste spillbiblioteket med gamle titler mens de venter på den nye. Sony skyter seg selv i foten ved å fjerne det, og dermed fjerner et spillbibliotek av enorme dimensjoner fra PS3's ventepåspill liste. Det tror jeg nok X360 kan tjene på, de har BC, PS3 har ikke BC. Samt at PS3 fremdeles ligger på samme pris som en Elite, som etter jeg har hørt skal ta over for Premium og Elite ta over. Så PS3 høvler av masse ting, gir ut en krøpling som fremdeles er dyrere? MS trenger ikke gjøre mye, Sony skyter seg selv mens de er i farta. 9654591[/snapback] men så hadde jo ps2 noe xbox ikke hadde, spill utvalg.. hvor mange xbox 360 brukere her kan ærlig si at de bryr seg om bc og spiller gamle xbox spill? og tenk på de hva 40 millioner i europa som har en ps2, de er fortsatt potiensielle kunder til ps3. så sony skyter seg ikke noe sted.. men men det får være så. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi har vel hatt 3-4 tråder om samme emne den siste tiden nå? 9655291[/snapback] Har alle xbox-versjoner HDMI nå? Følger det med kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå