Diplom Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Lurer på å kjøpe meg ny dataskjerm.. Men kva kan eg bruke den andre til ? Lurte på om eg kunne spille på den eine skjermen og kjøre eit anna programm på den andre.. t.d Msn? korleis skal eg koble til to skjermer til datan ? Er det noe større krav til noen av dei andre komponenetene i datan ? trenger svar.. Er litt amatør på dette området.. Skjermkort: Radeon x600 256mb hypermemory Operativsystem: Microsoft windows xp home edition (5,1 bygg 2600) Endret 7. oktober 2007 av Diplom Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Et godt tips: 1) Du bør fortelle litt op din harware, spesielt om hvilket skjemkort du har i denne situasjonen. 2) Hvilket operativsystem kjører du på, og i hvilken versjon? Vi skal nok hjelpe deg, men dette er et minimum. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sjekk ut Sticky i skjerm-kategorien. Tror det skal være noe der Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå