suzukiken Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 min tsx har dorleg drag på lavt turtall, men drar som et uvær på høyt turtall. lurte på om det er nokon diskret båte å få betre bunndrag på. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ettersom det er 2-takt er det ikke mye annet enn å kjøpe større sylinder.. Det finnes noen effektanlegg som er bedre enn andre på lavt turtall, men da får du mindra drag på høyt.. men selv ikke de gir noe særlig bra drag på lavt turtall... Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ettersom det er 2-takt er det ikke mye annet enn å kjøpe større sylinder.. Det finnes noen effektanlegg som er bedre enn andre på lavt turtall, men da får du mindra drag på høyt.. men selv ikke de gir noe særlig bra drag på lavt turtall... 9653576[/snapback] den har allerede en 47mm sylinder på. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ettersom det er 2-takt er det ikke mye annet enn å kjøpe større sylinder.. Det finnes noen effektanlegg som er bedre enn andre på lavt turtall, men da får du mindra drag på høyt.. men selv ikke de gir noe særlig bra drag på lavt turtall... 9653576[/snapback] kjørte sykkel med ett gianelli? effektanlegg på... var forøvrig en NSR, trykka gassrulla i bånd, skjedde nesten ikke en dritt, så passerte jeg rundt 7500 rpm, da var det som no eksploderte baki der, skøyt fart og var oppi 160 før jeg visste ordet av det, så anbefaler ikke ett sånt effektanlegg, vansklig og time bakhjuls morra og sånt Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 kan det vere lurt å sette mindre drev fremme? Hvet det vil gi dorligare toppfart, men det er alltid kjekkest med god akselerasjon. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Trimreed! Da jeg satt på det på min moped fikk jeg både bra bunndrag og toppfart Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du vet vell hva en "trim"reed gjør? xD Kan jo være reedventilen din som er ødelagt, ellers vil en større forgasser teoretisk sett gi deg bedre bunndrag. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Min 125 gjør det samme Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sikker på at det ikke bare er best med høyt drag på høyere turtall da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå