Nimrad Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har tenkt å spille warhawk på lan med 2 ps3-er. Og så har jeg hørt at det støtter game sharing. Noen som vet hvordan dette funker og om det også er tilgjengelig i PSN-versjonen? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 http://forums.advancedmn.com/showthread.php?t=22151 Jeg har skrevet en del forklaringer der. Lenke til kommentar
psino Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Mener Warhawk ikke støtter dette. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er ikke slik gamesharing jeg prater om. Jeg prater om at hvis en kamerat kommer bort med PS3-en så slipper vi å ha spillet begge to for å game på begge PS3-ene. Ikke sånn at spillet kan lastes ned 5 ganger på 5 forskjellige konsoller, for det går ikke med warhawk. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er ikke slik gamesharing jeg prater om. Jeg prater om at hvis en kamerat kommer bort med PS3-en så slipper vi å ha spillet begge to for å game på begge PS3-ene. Ikke sånn at spillet kan lastes ned 5 ganger på 5 forskjellige konsoller, for det går ikke med warhawk. 9656908[/snapback] Hm, da vet jeg dessverre ikke. Jeg har ikke prøvd "local games" under hovedmenyen, men kan det være det, kanskje? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har tenkt å spille warhawk på lan med 2 ps3-er. Og så har jeg hørt at det støtter game sharing. Noen som vet hvordan dette funker og om det også er tilgjengelig i PSN-versjonen? 9653395[/snapback] Tror du må ha butikk-versjonen dersom du skal spille på LAN uten å kjøpe spillet flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå