Navido Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg husker på de litt eldre versjonene av fedora så var det er herk når man skulle sette opp trådløst på sin bærbare hvis man hadde fedora. (uavhengig av andre distribusjoner) Vurderer å bruke den nyeste fedora, men er det slik som windows at det vil finne trådløse nettverk og sånnt uten å måtte gå gjennom maaaasse koding og greier? Bruker hp pavilion dv2017. Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det kommer an på brikkesettet, jeg har et ipw3945 brikkesett, og hos meg fungerte wlan ut-av-boksen. Med WPA osv. Lenke til kommentar
Navido Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det kommer an på brikkesettet, jeg har et ipw3945 brikkesett, og hos meg fungerte wlan ut-av-boksen. Med WPA osv. 9653517[/snapback] flott..da blir det nok fedora her gitt..windows er altfor utstabilt til tider. Hmmm..er det forresten bare beta versjon av fedora 8 som er ute nå? leste noe om at den endelige versjonen skulle lanseres 8 november? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er Fedora 8 Test 3 som er siste utgave. Siste stabile er Fedora 7. Lenke til kommentar
Navido Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er Fedora 8 Test 3 som er siste utgave. Siste stabile er Fedora 7. 9655036[/snapback] skjønner...så det er en test versjon slik jeg forstår det? Hvis jeg laster den ned og 8 november så kommer det endelige versjonen..må jeg da laste på nytt eller kan man oppgradere på nett? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vil tro du må laste ned på nytt Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Med mindre du har en forkjærlighet for Fedora, ville jeg testet openSUSE 10.3. Den har akkurat kommet ut i ferdig utgave. Installerer KDE utgaven via ftp på nr2 maskinen min nå, så får jeg se om jeg liker den bedre enn Fedora 7 Ellers gjør du neppe noe dårlig valg dersom du velger Fedora, bare foreslår openSUSE fordi den er nyere Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Eller bare drøye til F8 blir stable, jeg kjører Test 3 nå, og er veldig imponert. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er Fedora 8 Test 3 som er siste utgave. Siste stabile er Fedora 7. 9655036[/snapback] skjønner...så det er en test versjon slik jeg forstår det? Hvis jeg laster den ned og 8 november så kommer det endelige versjonen..må jeg da laste på nytt eller kan man oppgradere på nett? 9655333[/snapback] Du får oppdateringer etterhvert og du vil da sitte med vanlig fedora 8 når den er ferdig. Men husk på at det plutselig kan skje rare ting med en uferdig versjon. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Med mindre du har en forkjærlighet for Fedora, ville jeg testet openSUSE 10.3. Den har akkurat kommet ut i ferdig utgave. Installerer KDE utgaven via ftp på nr2 maskinen min nå, så får jeg se om jeg liker den bedre enn Fedora 7 Ellers gjør du neppe noe dårlig valg dersom du velger Fedora, bare foreslår openSUSE fordi den er nyere 9658797[/snapback] Vel Fedora 8 vil nok holde seg mer oppdatert enn OpenSUSE hvis ikke erfaringen svikter meg, uansett er begge to veldige gode valg og det går vel mer på feelingen enn noe annet Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Med mindre du har en forkjærlighet for Fedora, ville jeg testet openSUSE 10.3. Den har akkurat kommet ut i ferdig utgave. Installerer KDE utgaven via ftp på nr2 maskinen min nå, så får jeg se om jeg liker den bedre enn Fedora 7 Ellers gjør du neppe noe dårlig valg dersom du velger Fedora, bare foreslår openSUSE fordi den er nyere 9658797[/snapback] Vel Fedora 8 vil nok holde seg mer oppdatert enn OpenSUSE hvis ikke erfaringen svikter meg, uansett er begge to veldige gode valg og det går vel mer på feelingen enn noe annet 9659859[/snapback] Jepp. Tenkte i forhold til Fedora 7. Fedora 8 kommer ikke ut før i november, så det er kanskje litt lenge å vente hvis han vil installere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå