Holten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja, jeg lurer på om det finnes en nettbutikk som selger baseball køller i tre? Jeg har en stor intresse for baseball, og ønsker å kjøpe en skikkelig kølle! Kom med alle forslag. MÅ ikke være i tre. PS: Dere må ikke tro at denne skal brukes til å denge noen eller noe sånt! Jeg er ikke av den typen! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Tja, hva med å teste denne siden? Kr 150,– + mva. Hvis du skal ha for «herrer». Endret 7. oktober 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er ikke nettbutikk, men jeg var på XXL her om dagen og de hadde flere typer køller der. Både tre og alu. Mye annet baseball utstyr også. -C- Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Heter det ikke "balltre" ? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jau... Blir det da "ballmetall" for de av alu? -C- Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Dere skjønte jo hva jeg mente, så hva er da problemet? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Problem? Ingen problem... Bare mandagshumor -C- Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Skjønte det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå