Akrabra Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Emne sier seg selv. har lagt inn en hel serie, tok kopi av mappa fra den eksterne harddisken, men alt ender opp i alle episodene rett inne på video + +, blir et forferdelig rot. mulig å få lagd mapper for å sortere? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Går ikke an å lage nye mapper hvertfall, foreløpig. Det syns jeg er utrolig dårlig, er bare rot på bildene når det heller sorteres etter måned ! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 akkurat, håper de fikser det i en firmware etterhvert, jeg er orden freak så det synger=) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Irriterende ja... med mediaserver går det med mapper, finner de igjen på samme måte som på PC-en... Gitt opp å bruke PS3 hardisken til bilder... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje mappe sortering er den store bomben som kommer den 12.oktober. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje mappe sortering er den store bomben som kommer den 12.oktober. 9657551[/snapback] Tviler på det, men det hadde vært kjekt da Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvis den store bomben ikke var priskuttet så er det nok en 2.0 update. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 håper 2.0... Totalrenovert OS med mange flere muligheter....... *dreams* Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Tror det bare var priskutte som var BOMBEN jeg ikke nok med at jeg kjøpte ps3 rett før bundelen kom men nå blir den satt ned i pris og! Endret 7. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Litt Ot her men det går!(?) Hadde vert digg med 2.0 nå! Og nå som jeg har kjøpt ps3 syns jeg prisene skulle ha holt seg et års tid jeg!! hehe håper 2.0 støtter fler filformat enn det som er nå. (kjipt og måtte bruke tvirsety til alle .avi o.l) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 akkurat, håper de fikser det i en firmware etterhvert, jeg er orden freak så det synger=) 9654320[/snapback] Ordensreak? Velkommen i klubben.. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Måneder og år er ein helt idiotisk måte i sortere det på. Har tonnevis med bilder og det er ein kunst og finne det du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå