Gå til innhold

Halo 3: EXP, Skill og Rang

Xpm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
field promotion. Here's an example: Say you are a Major, and you highest skill is a 32. You've been super comfortable at this level and have played awhile and now you have over 1,200 EXP. If you go on a crazy winning streak, the moment you become a level 35, you will receive a field promotion and immediately become a Commander Grade 3. Friggin sweet!

hva mener de med dette? man går jo opp når man vinner et game, hvordan kan man holde seg der og få så mye EXP?!?

hvordan kan man bli Gunnery Sergeant grade 4, når man blir Lieutenant først med tanke på points...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

det er MYE bedre forklart på bungie.net ,

om man(som jeg var) er i skill level 10 i det man når exp: 70 hopper man rett fra Gunnery Sergeant(G2) til ieutenant(G1)

det står det hva slags skill LVL du må være i for og skippe ranker.

man må regge seg for så og finne fram til der det er bilde av rankern din..

men her http://www.gruntsrus.com/viewpage.php?page_id=60

om man ser til venstre under offiser ranks står det ett tall der..

dett er skill LVL

""""hvordan kan man bli Gunnery Sergeant grade 4, når man blir Lieutenant først med tanke på points...""""

om man har en skill som ikke går over 10(lite sansynelig) vil man måtte gå opp til 300 exp og der stopper det, går ikke videre før man har fått skill da..

jeg, som nå er Captain(1.Grad) må først få 150 exp for Captain(2.grad) før jeg så må skaffe meg en skill på 30 til når jeg får 200 exp :yes:

håper noen forstår dette, det ble meget rotete.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...