A-dog Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg føler meg veldig nede akkurat nå... Noen oppmuntring å få? Trenger å presse inn noen positive tanker. Endret 6. oktober 2007 av A-dog Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Tja, gjerne det, men jeg pleier gjerne å oppmuntre personer som sier, eller gir uttrykk for, hva som er problemet, liksom. Å trøste folk uten noen slags grunn... det har jeg ikke gjort tidligere. Kjør på! Del litt med oss da! Endret 7. oktober 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg kan dele dette til deg: Heste sko. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg kan dele dette til deg: Heste sko. 9653859[/snapback] Det skrives hestesko, ikke heste sko. Om det da ikke er noen sko som har blitt «heste». God natt. P.S: For øvrig virker ikke http://halovasjera.net/ Er sidene nede, eller? Bare sort her. Siden er sist oppdatert i juli 2007, er registrert i mai 2007...? Endret 7. oktober 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tenkte siden du ville ha noen delte ord. ;---------) Siden oppgraderes! Hadde tenkt å få den opp i denne uken, men har vært på ByLAN siden torsdag - ergo mye å gjøre på! ;-) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hahaha, den var faktisk genial, Jooakim! Hohoho, kom på en lur en jeg og! Jeg trykker på halovasjera-linken, hva kommer opp? Ingenting. Halovasjera -> Ingenting! Knis! Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Tja, gjerne det, men jeg pleier gjerne å oppmuntre personer som sier, eller gir uttrykk for, hva som er problemet, liksom. Å trøste folk uten noen slags grunn... det har jeg ikke gjort tidligere. Kjør på! Del litt med oss da! 9653807[/snapback] Okei, da åpner vi pandoras eske. Jeg er 16 år og uten dame. Og jeg trenger som løøøøøvin. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 A-dog, du er ikke alene ^^ Det er faen meg kjipt med sånne "kjipe tider" , haha.. Men du kan glede deg med musikk og kjederunking.. CS, Filmer å venner med humor og som ikke svikter. Er det jeg pleier, å det pleier å funke.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vet dere hva dere ikke får kjøpt på møbelforretningen\ikea men som alle i norge har? (så og si) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Statsborgerskap! Have fun! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Men hvis du faktisk vil bli oppmuntret og ikke bare le av tørre vitser, har jeg et godt råd: Gjør noe som du har utsatt fordi du gruer deg eller synes det er kjedelig. Det letter alltid litt på trykket når man er ferdig med noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå