Gjest Guest Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette er bare noe jeg kom på nettop : hva syntes dere på forumet ( HELST JENTER ) om at hvis kjæresten deres kommer i dere uten kondom, deretter sleiker dere ? for å være ærlig høres det litt ekkelt ut, men som sagt vil høre hva dere jenter syntes om det eller eventuelt noen som har erfaringer med nettop dette. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Altså, du slikker jo ikke jenta INNI musa, for og si det slik. Det er jo den "øverste" delen man konsentrerer seg om da. Er vel grenser for hvor mye sæd man greier og få opp DIT. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg elsker å sleike madamen. Smaken av nyplukket eple er bare herlig. Pleier å stimulere klitoris med tungen, gjerne suge litt rundt den, men jeg kan godt finne på å stikke tungen litt inn i henne. Å stikke tungen inn i vagina etter å ha spermet i henne er ikke noe jeg ville ha funnet på. Synes det er grøsselig nok å få deg på megselv når jeg onanerer selvom jeg kan godt finne på å kysse madamen etter hun har sugd meg. Det går fint. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hun har jo ingen problemer med å få min sæd i munnen, så det ville vært for dumt om jeg lagde et stort nummer av det. Det er jo tross alt ikke noe som helst farlig. Det er bare hodet ditt som tenker for mye Slikk i vei. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dette er bare noe jeg kom på nettop : hva syntes dere på forumet ( HELST JENTER ) om at hvis kjæresten deres kommer i dere uten kondom, deretter sleiker dere ? for å være ærlig høres det litt ekkelt ut, men som sagt vil høre hva dere jenter syntes om det eller eventuelt noen som har erfaringer med nettop dette. 9653059[/snapback] For å si det sånn: Ingen jenter ville hatt noe imot det. Synes du det er greit, så er jo det topp. Burde ikke være noe galt med det. =) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) ehm, jeg er ikke så keen på at noen skal slikke sitt eget sperm av meg.^^ Endret 7. oktober 2007 av Hanne:) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke noe problem det, blir omtrent som å benke dama og stopp opp og la henne suge litt for så å pule litt igjen. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ehm, jeg er ikke så keen på at noen skal slikke sitt eget sperm av meg.^^ 9658502[/snapback] Tenker du virkelig på det hvis noen skal gi deg oralsex rett etter vanlig sex? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) ehm, jeg er ikke så keen på at noen skal slikke sitt eget sperm av meg.^^ 9658502[/snapback] Sånn på tampen.. Nei, jeg har ikke noe å gjøre der med tungen etter pumping. Endret 8. oktober 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ehm, jeg er ikke så keen på at noen skal slikke sitt eget sperm av meg.^^ 9658502[/snapback] Tenker du virkelig på det hvis noen skal gi deg oralsex rett etter vanlig sex? 9661313[/snapback] ja, faktisk. Syns faktisk guttene skal få slippe det! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Takk, Hanne. Syns også jeg skal få slippe det. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 haha.. vi snakker jo om naturens melk her.. som ikke dere har smakt på dere selv en eller flere ganger! Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Som Hanne sa, det bør gutten få slippe.. Oralsex bør vel helst skje først, hvis man ikke har ønske om "å smake på seg selv" Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er vel grenser for hvor mye sæd man greier og få opp DIT. 9653919[/snapback] Ikke om du er hund, voff voff Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er vel grenser for hvor mye sæd man greier og få opp DIT. 9653919[/snapback] Ikke om du er hund, voff voff 9664437[/snapback] HAHA din GRIS! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ehm, jeg er ikke så keen på at noen skal slikke sitt eget sperm av meg.^^ 9658502[/snapback] Tenker du virkelig på det hvis noen skal gi deg oralsex rett etter vanlig sex? 9661313[/snapback] ja, faktisk. Syns faktisk guttene skal få slippe det! 9661695[/snapback] Muhaha, det syns ikke jeg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ville nok ikke tatt det i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Dette er noe jeg virkelig vil slippe haha.. vi snakker jo om naturens melk her.. som ikke dere har smakt på dere selv en eller flere ganger! Og nei, jeg har bedre metoder på å få proteiner i kroppen på. Endret 9. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 om at hvis kjæresten deres kommer i dere uten kondom, deretter sleiker dere ? Altså. Gutten har kommet så sexen er jo ferdig. Merkelig problemstilling Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg