Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sleike en jente etter du har komt i hun...

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Dette er bare noe jeg kom på nettop :

hva syntes dere på forumet ( HELST JENTER ) om at hvis kjæresten deres kommer i dere uten kondom, deretter sleiker dere ?

for å være ærlig høres det litt ekkelt ut, men som sagt vil høre hva dere jenter syntes om det eller eventuelt noen som har erfaringer med nettop dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker å sleike madamen. Smaken av nyplukket eple er bare herlig. Pleier å stimulere klitoris med tungen, gjerne suge litt rundt den, men jeg kan godt finne på å stikke tungen litt inn i henne.

Å stikke tungen inn i vagina etter å ha spermet i henne er ikke noe jeg ville ha funnet på. Synes det er grøsselig nok å få deg på megselv når jeg onanerer selvom jeg kan godt finne på å kysse madamen etter hun har sugd meg. Det går fint.

Lenke til kommentar
Dette er bare noe jeg kom på nettop :

hva syntes dere på forumet ( HELST JENTER ) om at hvis kjæresten deres kommer i dere uten kondom, deretter sleiker dere ?

for å være ærlig høres det litt ekkelt ut, men som sagt vil høre hva dere jenter syntes om det eller eventuelt noen som har erfaringer med nettop dette.

9653059[/snapback]

For å si det sånn: Ingen jenter ville hatt noe imot det. Synes du det er greit, så er jo det topp. Burde ikke være noe galt med det. =)

Lenke til kommentar
ehm, jeg er ikke så keen på at noen skal slikke sitt eget sperm av meg.^^

9658502[/snapback]

Tenker du virkelig på det hvis noen skal gi deg oralsex rett etter vanlig sex?

9661313[/snapback]

ja, faktisk. Syns faktisk guttene skal få slippe det!

9661695[/snapback]

Muhaha, det syns ikke jeg. :fun:

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...