Blå ku Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det en slags foreldrekontroll så jeg kan se hva de andre som sitter i nettverket mitt holder på med? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det en slags foreldrekontroll så jeg kan se hva de andre som sitter i nettverket mitt holder på med? 9652867[/snapback] Hva med å sette opp vncviewer og konfigurer (på forhånd) alle PC-er i systemet til IKKE p varsle om når du logger inn? Da ser du hele skjermen slik brukerne har den foran seg. En annen ting er at jeg syns dette er en dårlig ide. Dette er muligens spionasje. Det er bedre å snakke med dine barn i forveien og heller la dem få beholde sitt privatliv. En dag vil datakunnskapene deres avsløre hva du holder på med... og det blir neppe noe særlig? Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg tenkte ikke på det Er det en måte jeg kan se Internettloggen til andre maskiner i nettverket. det ble bedre. det er noen som stjeler trådløst av meg. og de har klart og hacke 2 passord allerede. tror det er naboen man han sier det ikke er han -.- Lenke til kommentar
r_k Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Regner med at de kobler seg opp via tråløst da. Du har jo noen tiltak du kan komme med selv da... For det første: Bytt krypterings passordet til noe litt vanskelig... Så kan du sette på mac-filtrering. Slå av dhcp server og sett opp fast IP på innsiden av nettet. Så bytter du til en annen ip-range på lokalnettet ditt. Dette er bare noen forslag... Det er sikkert en hel masse andre sikkerhetstiltak du kan gjøre Vil nok tro at de klarer å bryte dette også, men kanskje etterhvert så gidder de ikke lengre. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har prøvd og sette opp fast ip da jeg skulle lage ot server til tibia Men hvordan får man dette til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå