Wipeout Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Da legger jeg hodet mitt i giljotinen og ønsker tilbakemeldinger på dette bildet. Canon EOS 20D Lukkertid 30 sekunder Blender F/10 EF 28-105 3.5-4.5 II USM på 50 mm ISO 100 1 stk. Prinsesselommelykt fra Energizer. 1 stk. mørkt rom. Endret 6. oktober 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Likte godt den smale blenderåpningen. Ser at du bruker f/10 med 50mm brennvidde på zoomen kl. 23.30 om kvelden, noe som gjør at du har temmelig brukbar dybdeskaphet på dette motivet. Selv ville jeg, med første øyekast, ha valgt et enda mer trangere utsnitt av sjakk-brettet. En smakssak. Deilig å se på! Endret 7. oktober 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg liker ikke bakgrunnen, den tar alt for mye oppmerksomhet. Ellers er det en bra tanke. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Legger ut et nytt bilde, denne gangen med en annen bakgrunn. Blender på f/14 og 40 mm denne gangen. Samme lukkertid men denne gangen har jeg i tillegg brukt en 580 EX blitz. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det ble klart ryddigere, men jeg savner de kjølige fine fargene du har i bilde nr. 1- det skal ikke være lett dette her. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Syns bildet i førstepost var skikkelig stilig. Ikke det andre, det kunne vært i en katalog. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det ble klart ryddigere, men jeg savner de kjølige fine fargene du har i bilde nr. 1- det skal ikke være lett dette her. Tom 9659721[/snapback] Jeg personlig var mer fornøyd med bilde nr.1 men ville gjøre et nytt forsøk med en annen bakgrunn. Det skal ikke være lett heller, man skal jobbe litt med dette her. Ny versjon: Juster hvitbalanse. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Bilde 1 var stilig, bilde 2 synes jeg ble for kjedelig igjen... Men bra jobba Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 likte dette utrolig, finn gjerne på å ta flere bilder av dette og send meg en pm hvis du gjør det^^ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Zaft: Skal si ifra, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå