opdahl Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei, jeg har nettop oppgradert pc min med denne pakken: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323910 Annet utstyr jeg har i PC-en er: Gainward GeForce 7900gt 350w strømforskyning Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM DVD RW av ukjent merke Problemet mitt er at jeg ikke får noe signal til skjermen min, Hva kan være galt? Vegard Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 1. Først sjekker du om du har koblet skjermkabel til riktig utgang:) VGA(Blå) eller DVI(hvit) 2. Og så sjekk at det er koblet ekstra strøm til skjermkortet. 4 Pins, hvis ikke koble til en ledig 4 pins kontakt. Og ikke koble til harddisker, eller andre strømkrevende deler. Vil anta at 350W ikke er nok til å drive et 7900GT kort. De er wattkrevende skjermkort så anbefaler å oppgradere. Lenke til kommentar
opdahl Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar. Skal prøve det i morgen. For vel føye med at alt fungerte før jeg kjøpte oppgraderings pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå