Noreng Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skal kjøpe et videokamera til filminnspilling. Må funke bra. Ha de fleste gode muligheter, som å se filmen på siden, god kvalitet, muligheter til å enkelt dra over til PC og filme mens jeg løper, gode farger og tar opp lyd. Så til problemet. Jeg har ikke sååå mye penger. 1000-2500. Trenger tips!?! TUSEN TAKK TIL DEN SOM HJELPER MEG! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg tror nok du må i 2500kr'ers enden av budsjettet ditt hvis du skal få noe dugbart... men.. har du prøvd å søke? eller se ned den første siden av tråder? =) Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ville valgt denne til den prisklassen da den faktisk har optisk bildestabilisator. Et billigere alternativ er evt. et billig Sony, men vet ikke om elektronisk bildestabilisator er særlig gunstig om du skal løpe med det. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skal du løpe vil det forresten bli vanskelig nesten uansett kamera.. da anbefaler jeg deg å bygge ditt eget steadicam! Fins en del varianter av DIY steadicams på google=) Ganske billige og morsomme å lage.. Jeg har laget en veldig enkelt av en tripod, en monopod og en gammel lampe:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå