Melisma Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Som sikkert mange av dere har fått det med dere, så kan du snike deg rundt i gatene i USA, og se forskjellige steder.. satelittbildene det er ganske imponerende faktisk! man kan klikke seg inn i entreen på åpne bygninger osv.. bare klikk på det du tror kan funke og se hvor du kan komme inn.. til og med inn i bilene til folk hvis de er plassert riktig Dette fungerer egentlig kun for folk som sitter på en internettlinje i USA, men ved å legge til noe i URL’en, så får du likevel tilgang fra Norge. og denne linken er det allerede lagt til, slik at man kan se det samme som hvis du hadde bodd i USA Hadde vært morro om dere kunne posta interessante steder eller bilder, og tipsa oss andre om det som dere finner når dere reiser rundt gatelangs på kartet Google Map Streetview denne linken starter i new york, klikk på kameraet, og zoom in og så er du igang! HER er en side med mange interessante steder du burdte "besøke" :!: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg synes denne var snodig. Bare meg som synes vinklene på de to skyggene jeg har brukt pil på burde vært like? Lenke til kommentar
o_telstad Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg synes denne var snodig. Bare meg som synes vinklene på de to skyggene jeg har brukt pil på burde vært like? Ser litt rart ut ja, men hvorfor skulle det vere feil?? Hvorfor skulle noen gidde å kødde med to bitte små skygger oppe på ett tak??. vi snakker her om hele usa.. (det er ganske stort skjønner du..) Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den tilsynelatende skyggefeilen stammer selvsagt fra at de to takflatene heller hver sin vei, taket er ikke flatt, men et sirkulært skråtak. Se nøye på de delene av skyggene som faller på hver sin side av mønet, så ser du at vinklene faktisk er like der de skal være like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå