bbble Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har Samsung Suncmaster 204B skjermer. I spesifikasjonene står det: StrømforsyningAC 100 ~ 240 VAC (+/- 10%), 60/50 Hz +/- 3Hz Gjør jeg rett i å lese den tilden (~) som en bindestrek, altså 100 til 240 VAC ? Konsekvensen er at dersom det er det, så kan jeg plugge skjermene mine rett på nettet, har 110V strøm her. Hvis ikke, må jeg vel kjøpe inn en transformator... PS: På strømforsyningen til laptopen, som funker fint, står det: Input 100-240V ~2.5A (2,5 A) 50-60 Hz men dette er en Dell, ikke en Samsung, de prater kanskje litt forskjellig dialekt... er tilde på samsungdialekt lik strek på dell-dialekt? :unsure: Da skjermene mine er høyt skattet , fant jeg ut at jeg hadde tid til en dobbeltsjekk før jeg tok sjansen på eksprimentell løsning.... Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bølgetegnet betyr bindestrek. Strømforsyningen har vel aktiv og automatisk spenningsregulering slik at de slipper å lage forskjellige versjoner til forskjellige deler av verden. Lenke til kommentar
bbble Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Tusen takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå