presets Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan får jeg egentlig 2 surround (Logitech Z-5500) til å fungere på én pc? Thx grin.png Går det eventuelt an å koble et anlegg til HK sitt 3.5 output og det andre til f.eks Creative SB X-fi Xtremegamer? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det du nevner kan fungere for å få forskjellig lyd på de forskjellige annleggene. Om du vil ha samme lyd i begge annleggene så kjøper du tre sånne 3.5-2*3.5mm splitter. Koster ca 30kr pr stykk. Lenke til kommentar
presets Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Ok.. Har du noen å anbefale? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 De som selges på fotoknudsen hadde litt ledning på seg sånn at det ikke blir for trangt, ellers så vet jeg ikke :O Hold deg unna clas ohlson, jeg fikk veldig dårlig lyd fra 2.5-3.5mm adapteren deres. Lenke til kommentar
presets Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Copy that Thx Har du forresten noen å anbefale som kan kjøpes på nett? Endret 7. oktober 2007 av Volfpac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå