Gjest *NysjerrigGutt* Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei Er en gutt på 15 år som lurer på litt forskjellig angående sex for første gang. 1. Om anledningen byr seg og begge parter skjønner at det skal skje, hvordan går man fram? 2. Har ikke helt fått med meg det derre mensen-ståket. Kan man ha sex når en jente har mensen, eller går ikke det? 3. Om jenta ein skal ha sex med heller aldri har gjort det før, og ho er "trang" hvordan skal man få utvidet fitta? 4. Hvor lenge bruker akten å vare om begge parter aldri har gjort det før? -Håper på raske og utfyllende svar- Takk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) 1. Kose, kysse, kle av klær, varme opp(ikke tøye ut), kjøre penis inn og ut, 40 sec senere er det slutt. 2. Lysten er ikke så stor på det tidspunktet, da jenta ikke føler jeg så utrolig sexy at hun vil ha sex. 3. Spytt, glidemiddel, utvide ved å starte med en finger, for så å gå til 2-3 fingre. 4. Får du den opp i 40 sec med aktivt pumping så har du gjort en god(men dårlig) jobb. Endret 6. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) 3 fingre på en jomfru? Ro ned bittelitt. Vær veldig forsiktig når du skal penetrere og det er hennes første gang, er du heldig syns hun hele opplegget blir kjempegodt. "Varme opp" med oral sex er et alternativ. Angående mensen er det smak og behag, hvis dere begge føler dere komfortable med alt blodet så er det bare å peise på, ikke farlig på noen måte, men hun kan være litt øm. Edit: Misforsto bittelitt, det at du er jomfru behøver ikke nødvendigvis bety at jenta er det. Men føler allikevel at jeg har noe å bidra med hvis den utkårede da faktisk er i samme båt som deg og at det er hennes første gang. Endret 13. oktober 2007 av Erroneous Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg