Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 There Will Be Greed. There Will Be Vengeance. Regi: Paul Thomas Anderson Manus: Paul Thomas Anderson basert på romanen "Oil!" av Upton Sinclair Skuespillere: Daniel Day-Lewis, Paul Dano m.fl. Release: 26.12.2007 i USA, ymse datoer i 2008 i resten av verden Anmeldelse på Ain't it Cool News Anmeldelse på Variety Trailer Det sies at dette er den moderne Citizen Kane og jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg. Hva tror dere om P.T. Andersons nye epos? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg gleder meg. Bladde rundt i Daniel Day-Lewis' filmografi tidligere i dag og kom tilfeldigvis over There Will Be Blood. Visste at P.T. Anderson holdt på med et større prosjekt, men om jeg skal være helt ærlig, har dette gått meg hus forbi. Edit: Dærsken! Den posteren er så sinnsykt fet. Endret 6. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 PT Anderson er en skilla regissør, og Daniel Day-Lewis er blant de aller beste skuespillerne der ute. Flott å se at den får så gode tilbakemeldinger, dette lover jo mildt sagt sagt veldig godt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Trodde Wh1te skulle reklamere for Jigsaw's neste eventyr, men der tok jeg skammelig feil. Heldigvis er Anderson's neste film noe å virkelig se frem til. Fyren veit nøyaktig hvordan god film skal lages, og det er heller ikke dumt å ha med Daniel Day Lewis. Skal bli morro med en skikkelig god "oppbyggings" historie, hvor vi følger noen som blir rikere og rikere, og mektigere og mektigere, og hvilke konsekvenser det får. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Daniel Day-Lewis tilbake i en storfilm, hva mer kan man ønske seg? Han er en fenomenal skuespiller og jeg er glad han ikke gjorde alvor av trusselen om å pensjonere seg. Ser ut som en film som følger i The Treasure of Sierra Madre sitt fotspor. En film jeg personlig ikke helt klarte å like, men det var vel fordi den føltes litt utdatert. Så en ny film med samme tema takker jeg gjerne ja til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er veldig begeistret for at Anderson gjør opp for tabben han gjorde med rollevalget i Punch-Drunk Love. Day-Lewis er en enorm skuespiller. Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Noen her fra Haugesund som vet om den kommer? Edda har enda ikke satt den opp, men det skulle ikke forundre meg om den dukker opp om en måneds tid. De satt heller ikke opp Rambo, men rundt en måned etter at den hadde norgespremiere dukket den opp likevel Endret 2. mars 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå