Gå til innhold

There Will Be Blood

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

ther07-901_a0100.jpg

There Will Be Greed. There Will Be Vengeance.

Regi: Paul Thomas Anderson

Manus: Paul Thomas Anderson basert på romanen "Oil!" av Upton Sinclair

Skuespillere: Daniel Day-Lewis, Paul Dano m.fl.

Release: 26.12.2007 i USA, ymse datoer i 2008 i resten av verden

Anmeldelse på Ain't it Cool News

Anmeldelse på Variety

Trailer

Det sies at dette er den moderne Citizen Kane og jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg. Hva tror dere om P.T. Andersons nye epos?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg. Bladde rundt i Daniel Day-Lewis' filmografi tidligere i dag og kom tilfeldigvis over There Will Be Blood. Visste at P.T. Anderson holdt på med et større prosjekt, men om jeg skal være helt ærlig, har dette gått meg hus forbi.

Edit: Dærsken! Den posteren er så sinnsykt fet.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar

Trodde Wh1te skulle reklamere for Jigsaw's neste eventyr, men der tok jeg skammelig feil. Heldigvis er Anderson's neste film noe å virkelig se frem til. Fyren veit nøyaktig hvordan god film skal lages, og det er heller ikke dumt å ha med Daniel Day Lewis. Skal bli morro med en skikkelig god "oppbyggings" historie, hvor vi følger noen som blir rikere og rikere, og mektigere og mektigere, og hvilke konsekvenser det får.

Lenke til kommentar

Daniel Day-Lewis tilbake i en storfilm, hva mer kan man ønske seg? Han er en fenomenal skuespiller og jeg er glad han ikke gjorde alvor av trusselen om å pensjonere seg.

Ser ut som en film som følger i The Treasure of Sierra Madre sitt fotspor. En film jeg personlig ikke helt klarte å like, men det var vel fordi den føltes litt utdatert. Så en ny film med samme tema takker jeg gjerne ja til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er veldig begeistret for at Anderson gjør opp for tabben han gjorde med rollevalget i Punch-Drunk Love. Day-Lewis er en enorm skuespiller.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Noen her fra Haugesund som vet om den kommer?

Edda har enda ikke satt den opp, men det skulle ikke forundre meg om den dukker opp om en måneds tid. De satt heller ikke opp Rambo, men rundt en måned etter at den hadde norgespremiere dukket den opp likevel :)

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...