snorrenilsen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei og velkommen, har lyst på noen enkle bilder på PC-en min (dvs. av typen jeg lager av papir enkelt) det jeg lurer på er om jeg kan bruke noe hvit spraymaling av typen til rundt billig kroner, spraye på en tegning med hull i som henger på døra, fjerne tegningen og se på fine hvite prikker? Det er et typisk svart vanlig kabinett. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du tenker altså på sjablonger / stensiler? Dette går fint, men bruk lim under stensilen, for å hindre overspray på undersiden. Gjerne 3M sitt sjablonglim. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du tenker altså på sjablonger / stensiler?Dette går fint, men bruk lim under stensilen, for å hindre overspray på undersiden. Gjerne 3M sitt sjablonglim. Dette kan funke bra, men man må ikke spraye for mye maling på! Lenke til kommentar
fysj Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei og velkommen,har lyst på noen enkle bilder på PC-en min (dvs. av typen jeg lager av papir enkelt) det jeg lurer på er om jeg kan bruke noe hvit spraymaling av typen til rundt billig kroner, spraye på en tegning med hull i som henger på døra, fjerne tegningen og se på fine hvite prikker? Det er et typisk svart vanlig kabinett. tynne strøk med lakk, så blir det bra:) 1. strøket skal ikke dekke det svarte engang, så sats på fire strøk. husk god avstand mellom sprayboks og kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå