Gulrooot Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei Hvorfor kommer dere ikke med en test av Chess telefonen?? Telefonen har vært på sidene til chess så kan dere komme med en test av den?? Hadde vært supert med en test av en veldig billig 3G telefon. Mobilen.no har en test av den men jeg vel at dere skal skrive en test av den fordi jeg liker testene til Amobil. Lykke til vis dere kommer til å skrive en test av den Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Heisann Chess X-One er inne for testing, og testen er klar i løpet av de nærmeste dagene. Grunnen til at vi kan være senere ute enn andre, er at vi har lagt listen for hvor lang tid vi skal bruke telefoner før vi går ut med en vurdering. Og vi går ikke på kompromiss med dette for å være tidlig ute. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Heisann Chess X-One er inne for testing, og testen er klar i løpet av de nærmeste dagene. Grunnen til at vi kan være senere ute enn andre, er at vi har lagt listen for hvor lang tid vi skal bruke telefoner før vi går ut med en vurdering. Og vi går ikke på kompromiss med dette for å være tidlig ute. Takk for tilbakemelding 9660842[/snapback] Flott Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har oxo ventet på at Amobil skulle ha testet Chess X-One i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå