F.torres Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg har en iPOD som jeg brukte med min gamle pc som nå er ødelagt, men hvordan får jeg musikken jeg har på den nye pc over til iPODEN? jeg bruker itunes Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ermmm.. vil det si at du faktisk har kjøpt musikk som er DRM-beskyttet? Ikke lurt. Kontakt eventuelt dem du har kjøpt musikken av. De skal gi svar. I fremtiden anbefaler jeg å kjøpe DRM-fri musikk, slik som Amazon tydeligvis satser på f.eks. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ermmm.. vil det si at du faktisk har kjøpt musikk som er DRM-beskyttet? Ikke lurt. Kontakt eventuelt dem du har kjøpt musikken av. De skal gi svar. I fremtiden anbefaler jeg å kjøpe DRM-fri musikk, slik som Amazon tydeligvis satser på f.eks. 9653829[/snapback] jeg har bare lastet ned musikk ppå limewire. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Installer iTunes på den nye PC-en og synk iPoden, er ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå