trn100 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har funnet noen skikkelig bra bakgrunnsbilder på http://www.digitalblasphemy.com/ . Mange gratis, men for å få full tilgang koster det noen kroner. Vedlagt mitt bakgrunnsbilde for tiden (Han lager også bilder for 2 skjermer!) Nedlasted oppløsning på dette var 3200x1600 som jeg har modifisert til mitt bruk 2560x1024... Anbefales! Edit: Mente selvsagt 3200x1200... 1 Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Nice site, skal nok finne noe bra der Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Digital kunst på sitt beste :-) 1 Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Er også endel bra på www.macdesktops.com Bildene kommer i forskjellige størrelser, og det er masse forskjellig kategorier. Hvis man leter litt, finnes det også mye bra på www.deviantart.com Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Er også endel bra på www.macdesktops.com Bildene kommer i forskjellige størrelser, og det er masse forskjellig kategorier. Det var du med MAC'en, ja :-) Joda, mye bra der også... Takk for tipset! 1 Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har brukt mange forskjellige bilder fra Digital Blasphemy de to siste årene. Jevnt over har bildene svært bra kvalitet, og det er tydlig at mange av de som poster inn selvlagde bilder der er utrolig dyktige med Lightwave, Vue d'Esprit 4 og Bryce. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Lol ! Denne grafikken er seriøst ikke den beste... Den beste, og da mener jeg de beste! finner du på.. ..."tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme og tromme.... DING www.artofgregmartin.com DEN ER KNALL BRA! 8) Vi snakker om bilder denne gale mannen har sittet i flere døgn å laget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg bruker to skjermer til pc`en min (win2k/xp) men finner ingen go metode for å bruke forskjellige bilder på de to forskjellige skjermene. Jeg kan bare sette en bakgrund og den kommer opp på begge ! Er det noen som vet om et program e.l. som kan sette forskjellige bilder på de to skjermene? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Dersom du henter ned et bilde beregnet for to skjermer, velg 'side ved side'.... 1 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bare et litt tips til .skaarj og obi_one, dere har begge *litt* for store avatarer. Anbefaler dere å gjøre noe med dem, før en moderator gjør noe med dere... - Judaz - Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Lol ! Denne grafikken er seriøst ikke den beste...Den beste, og da mener jeg de beste! finner du på.. ..."tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme og tromme.... DING www.artofgregmartin.com DEN ER KNALL BRA! 8) Vi snakker om bilder denne gale mannen har sittet i flere døgn å laget! Joda, veldig mye fint der også... Dette var imidlertid ikke ment som en konkurranse, bare et tips.... Edit: Glemte LOL, tromme tromme osv.... :-) 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Har brukt mange forskjellige bilder fra Digital Blasphemy de to siste årene. Jevnt over har bildene svært bra kvalitet, og det er tydlig at mange av de som poster inn selvlagde bilder der er utrolig dyktige med Lightwave, Vue d'Esprit 4 og Bryce. Problemet er ofte at selv om mange av oss ser hvordan det burde være, er det kun få som klarer å omsette det i praksis... Uansett verktøy... Har vært der noen år selv jeg :-) 1 Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 www.gamewallpapers.com .. devianart.com eller bruk fantasien i adobe photoshop ... :wink: Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Problemet er ofte at selv om mange av oss ser hvordan det burde være, er det kun få som klarer å omsette det i praksis... Uansett verktøy... Ja, har holdt på litt selv (lenge siden nå), lekt meg med Bryce for å lage bilder. Men når man kommer til et visst punkt er bildene sånn passe bra... Derifra til å få gode bilder er det et godt stykke å gå. Vanskelig å få de skikkelige gode bildene. Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 www.stridingstudio.com Der finner du ein del bra, sjekk linkene og. Har lekt ein del i Photoshop eg òg, og det ender alltid med at eg blir frustrert og gir opp nettopp fordi eg ser slike sider som det der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå