Gå til innhold

Friske opp PC'en med nytt bakgrunnsbilde?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol :lol: ! Denne grafikken er seriøst ikke den beste...

Den beste, og da mener jeg de beste! finner du på..

..."tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme og tromme.... DING

www.artofgregmartin.com

DEN ER KNALL BRA! 8)

Vi snakker om bilder denne gale mannen har sittet i flere døgn å laget! :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

Jeg bruker to skjermer til pc`en min (win2k/xp) men finner ingen go metode for å bruke forskjellige bilder på de to forskjellige skjermene. Jeg kan bare sette en bakgrund og den kommer opp på begge ! Er det noen som vet om et program e.l. som kan sette forskjellige bilder på de to skjermene?

Lenke til kommentar
Lol  :lol: ! Denne grafikken er seriøst ikke den beste...

Den beste, og da mener jeg de beste! finner du på..

..."tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme,tromme og tromme.... DING

www.artofgregmartin.com

DEN ER KNALL BRA!  8)  

Vi snakker om bilder denne gale mannen har sittet i flere døgn å laget!  :woot:  :woot:  :woot:

Joda, veldig mye fint der også... Dette var imidlertid ikke ment som en konkurranse, bare et tips....

Edit: Glemte LOL, tromme tromme osv.... :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Har brukt mange forskjellige bilder fra Digital Blasphemy de to siste årene.  

Jevnt over har bildene svært bra kvalitet, og det er tydlig at mange av de som poster inn selvlagde  

bilder der er utrolig dyktige med Lightwave, Vue d'Esprit 4 og Bryce.

Problemet er ofte at selv om mange av oss ser hvordan det burde være, er det kun få som klarer å omsette det i praksis... Uansett verktøy...

Har vært der noen år selv jeg :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Problemet er ofte at selv om mange av oss ser hvordan det burde være, er det kun få som klarer å omsette det i praksis... Uansett verktøy...

Ja, har holdt på litt selv (lenge siden nå), lekt meg med Bryce for å lage bilder.

Men når man kommer til et visst punkt er bildene sånn passe bra...

Derifra til å få gode bilder er det et godt stykke å gå.

Vanskelig å få de skikkelige gode bildene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...