Aafloey Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Har de droppa skuffa på de nye da? Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=39885 funker denne på PS3? kan jeg bare bruke en minnepenn på 1 gig for å lagre savegames (trenger ikke å lagre noe annet...) takker for svar bra guide Lenke til kommentar
knipa52 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) https://prisguiden.no/product.php?productId=39885 funker denne på PS3? kan jeg bare bruke en minnepenn på 1 gig for å lagre savegames (trenger ikke å lagre noe annet...) takker for svar 1 gig holder til flere hundre savegames bra guide Endret 4. juli 2008 av knipa52 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=39885 funker denne på PS3? kan jeg bare bruke en minnepenn på 1 gig for å lagre savegames (trenger ikke å lagre noe annet...) takker for svar bra guide Den skal fungere prikkfritt den! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvis du bytter hardisken på ps3en mister du garantien da? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Are you sure? Eller kan jobare bytt tilbake hvis jeg må levere den inn da Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sjekk førstepost, og ja jeg er HELT SUPER SIKKER Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det mulig å bruke minnepenn for å ta backup? Har ikke ekstern harddisk, og de koster jo litt de også... Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det mulig å bruke minnepenn for å ta backup? Har ikke ekstern harddisk, og de koster jo litt de også... Dette funker. Gjorde det selv! Du må bare sørge for å ha stor nok minnepenn, eller slette diverse i "Game Data Utility" for å få plass. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det mulig å bruke minnepenn for å ta backup? Har ikke ekstern harddisk, og de koster jo litt de også... Dette funker. Gjorde det selv! Du må bare sørge for å ha stor nok minnepenn, eller slette diverse i "Game Data Utility" for å få plass. 1. Hvor stor må minnepennen være? 2. Hva var det i Game Data Utility igjen? Lenke til kommentar
hznAERN Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 etter lest tidligere i posten, er det bare og plugge i eksterne HDDen i ps3en, så blir den til FAT32? eller må jeg gjøre det via pcen? Har en mybook 500gb. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Må gjøres via pcen, min datamaskin, høyreklikk på hdd, og velg formater... og så velger du fat32 Lenke til kommentar
hznAERN Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Må gjøres via pcen, min datamaskin, høyreklikk på hdd, og velg formater... og så velger du fat32 aight, takk skal du ha Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er det mulig å bruke minnepenn for å ta backup? Har ikke ekstern harddisk, og de koster jo litt de også... Dette funker. Gjorde det selv! Du må bare sørge for å ha stor nok minnepenn, eller slette diverse i "Game Data Utility" for å få plass. 1. Hvor stor må minnepennen være? 2. Hva var det i Game Data Utility igjen? 1. Spørs på hva du tar backup av. Men 8gig bør holde for det viktigeste. 2. Det er installasjoner. Feks så tar GTA4 4gig der, noe du ikke trenger å ta backup av. Siden du kan installere på nytt senere! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vet jeg har sett spørsmålet før her en plass, men finner det ikke igjen. Kan jeg partisjonere en ekstern HD på f.eks. 500 GB slik at jeg får 60 giga med FAT32, og resten NTFS? Må FAT32-partisjonen ligge "først"? (Heter det forresten det?) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Burde laget en litt kortere guide for de som er vandt med å skru på ting. Den kunne vært omtrent som følger: "Skru ut den gamle harddisken, sett inn den nye og gjør som du får beskjed om på skjermen." Lenke til kommentar
6502 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Er grensesnittet / pinout'en helt likt på sata 3.5 og 2.5? Ser tilsynelatende veldig likt ut. Da kan jeg vel ta den gamle PS3 disken å plugge den til pc'n for backup? Og legge det til den nye, også via pc. Har en 320gb på benken her... Pleier dere å sette av plass til linux? Gjorde det på den originale, men har ennå ikke gidda å legg det inn... Er vel ikke så veldig mye å hente der, som man nå ikke får i XMB/PS3..? Endret 10. juli 2008 av 6502 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Pinouten er lik, men jeg tror PS3 bruker et sært filsystem. Og når jeg satt inn en 320GB harddisk i min PS3 så så jeg ikke noen grunn til å ikke sette av usle 10GB til en linuxpartisjon. Sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hvis du bytter hardisken på ps3en mister du garantien da? Jo, det tror jeg, spurte i butikk og han sa at da går garantien ut. EDIT : noen som har link til en god og kraftig HDD til ps3? Endret 14. juli 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå