Candey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dette er sikker elementært men jeg spør allikevel, hvordan kan man se hvor mye plass det er igjen på ps3 sin harddisk? Systeminformasjon på instilliger i XMB. Lenke til kommentar
norheim87 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg skal kjøpe meg PS3 om ikke så lenge, Etter å ha lest gjennom her, frister det og ha en større HDD i PS3'en. Jeg har ekstern harddisk i tillegg me mye musikk på, men vist jeg tar å legger inn backupen på PS3 på denne, vil filene som ligger inne bli fjernet da? Går det fint å ha den eksterne HDD både til pc og PS3 uten noen problemer ? Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg skal kjøpe meg PS3 om ikke så lenge, Etter å ha lest gjennom her, frister det og ha en større HDD i PS3'en. Jeg har ekstern harddisk i tillegg me mye musikk på, men vist jeg tar å legger inn backupen på PS3 på denne, vil filene som ligger inne bli fjernet da? Går det fint å ha den eksterne HDD både til pc og PS3 uten noen problemer ? Det viktigste er at den eksterne disken er formatert med FAT32 filformatet. Slik at både din datamaskin og PS3 kan lese innholdet. Pass på at i XP og Vista kan den innebygde partisjoneringsprogrammet bare formatere partisjoner opptil 32GB (FAT32 altså ikke NTFS). Men med 3. parts programmer som Swiss army knife kan man formatere større partisjoner. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 La inn en bestilling på maskinen i går (Komplett har sendt den i dag alt! ), og det blir nok en hdd-oppgradering når lommeboka har kommet seg. Spørsmålet er om noen vet om det går an å bruke en 3,5". PS3 er jo ingen skjønnhetsdronning, så om den blir seende litt ukurant ut etterpå gjør ikke det stort. Disken kan ligge ved siden av. En annen ting som kunne vært kult var en ssd-disk, men jeg har ikke sett noen forsøk på det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hvis du får ført inn en SATA -> eSATA kobling inn i porten er det vel ingen grunn til at det ikke skulle gå Endret 30. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nei, hvis det ikke er noen tekniske annerledesheter ved 3,5 som vi ikke kjenner til. Men det er jo billig å prøve, alt jeg trenger er overgangen. Lenke til kommentar
Remme Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Viss jeg formaterer en ekstern HD til FAT32, hva skjer med innholdet av HDen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kort, enkel versjon: Det slettes. Lenke til kommentar
Remme Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hmmm, kanskje ikke ta broren min sin da Jeg får nok bare bestille meg en ny. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det normalt å få 298 gig ledig etter å ha stappa i ein 320 gig disk? Veit jo at litt forsvinner, men tenkte ikkje at det var så masse... Satte også av 10gb til other OS (Linux). Er dei innbakt i dei 298gb? eller er dei utafor? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Reklamegigabyte: 1000 mb Reelle gigabyte: 1024 mb Dermed blir spriket mellom faktisk plass og det esken sier større med disken, og når du i tillegg har satt av noe til Linux og PS3-en sikkert tar litt selv er det ikke noe rart med det avviket. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Helvetes skruer. Den blå gikk uten problemer men de andre er ikkje sjans å få ut. EDIT: Litt tang arbeid gjore sussen. 1 skrue vart dog ødelagt. Endret 1. april 2008 av mafiaman Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hvordan setter man av plass til eks. andre OS'er? Og kan de være uformaterte inntil man skal installere eks. linux? Hvordan velger man hva PS3 skal boote opp? Må man ha customized firmware for å ha et annet OS? Hvorfor nevnes det sata-esata overgang for intern 3,5" forsøk? Det brukes vel vanlig sata for både 2,5 og 3,5". Blir nok en 320GB 2,5" på meg om ikke 500GB går ned i pris. Finnes det muligheter for å kopiere over spill fra BD plata til HDD for å slippe å bruke plata? altså en eller annen beskyttet metode som hindrer misbruk og sperres til serienr el. Endret 3. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
selveste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da er ps3èn nyoperert! har satt i en samsung spinpoint 320gb, meget bra resultat:) Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bare lurer på om garantien forsvinner jeg? Og, om det finnes noe mer info om SSD hardisker i en PS3? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Garantien forsvinner ikke ved hdd skifte nei. Men hvis du må sende den inn på reparasjon bør du sette i den gammle disken... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hvordan ser en PH1 eller PH2 bitz ut? Har et trekkersett her med en del bitz, men ingen med det navnet akkurat. Jeg finner navn som T8, det er den minste med 6 kanter tenker jeg. Endret 12. april 2008 av Zelkin Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) PH1 PH2 Endret 13. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forbanna skruer. Jeg gir opp. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dro ned på jobben og ordnet det. Hurra. 80GB PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå